;
coinex

دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) قسمت دوم با زیرنویس چسبیده

سریال محبوب Peaky Blinders نیمه شب دوشنبه‌ها پخش می‌شود. برای دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) قسمت دوم با زیرنویس چسبیده با ما باشید.

سریال Peaky Blinders با بازی تامی شلبی یکی از بهترین سریال‌های جنایی جهان بوده که داستان آن از یک گروه از خلافکاران در دنیای واقعی اقتباس شده است. استیون نایت کارگردان این اثر است.

در حال حاضر فصل ششم و پایانی این سریال در حال پخش است. در ادامه لینک دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) قسمت دوم با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) قسمت دوم با زیرنویس چسبیده

پیکی بلایندرز از بهترین سریال‌هایی بوده که با محوریت گروهی از خلافکاران در دنیای واقعی ساخته شده است. در این مجموعه، تامی شلبی (با بازی کیلین مورفی) رهبر گروه رومانیایی پیکی بلایندرز در شهر بیرمنگام در سال‌های بعد از جنگ جهانی اول است.

در این سریال، سمل نیل کارآگاه ویژه‌ای بوده که به دستور شهربانی سلطنتی از بلفست به بیرمنگام منتقل می‌شود تا این شهر را از وجود ارتش آزادی خواه ایرلند، کمونیست‌ها و گروه‌های خرابکاری پاک کند، اما در این میان گروه پیکی بلایندرز جالب تر از سایر دشمناش به نظر می‌آید. در حقیقت این کارآگاه ویژه، بهانه‌ای است تا ما بیشتر با پیکی بلایندرز آشنا شویم.

دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) قسمت دوم
دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز قسمت دوم / دانلود سریال Peaky Blinders فصل ششم قسمت 2 بدون سانسور / دانلود سریال پیکی بلایندرز فصل 6 قسمت 2 با زیرنویس فارسی / دانلود قسمت 2 فصل 6 پیکی بلایندرز

در فصل آخر شاهد بودیم که تامی می‌تواند به وفاداری خانوادگی تکیه کند، اما واضح است که روش‌های قدیمی تجارت آن‌ها در حال از بین رفتن است و این باعث می‌شود تا مایکل برای بازسازی ساختار تجاری خانواده پیشنهاداتی بدهد. در فصل ششم پیکی بلایندرز که از بهترین سریال های 2022 است، احتمالا خانواده و دوستان تامی، رهبری و حتی عقل او را زیر سوال می‌برند.

باز هم سر و کله دشمنان تامی با تهدید‌های جدید شروع می‌شود، تامی باید تصمیم بگیرد که آیا واقعا می‌خواهد تامی شلبی، رهبر پیکی بلایندرز باشد، یا این که می‌خواهد با استفاده از مشخصات یک مرد مرده به آقای جونز تبدیل شود. این شانس وجود دارد که تامی در فصل ششم راهی برای حفظ قدرت پیدا کند.

حال پس از مرور داستان این سریال، در ادامه برای دانلود سریال پیکی بلایندرز فصل 6 قسمت 2 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید. برای دسترسی سریع‌تر به فایل‌های دانلود قسمت 2 فصل 6 پیکی بلایندرز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

محل فیلمبرداری پیکی بلایندرز به آتش کشیده شد

تام هالند در دنباله سریال پیکی بلایندرز نقش آفرینی می‌کند؟

دانلود سریال Peaky Blinders فصل ششم قسمت 2 بدون سانسور

دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) قسمت اول با زیرنویس چسبیده
دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز قسمت دوم / دانلود فصل 6 سریال Peaky Blinders قسمت 2 / دانلود سریال پیکی بلایندرز فصل 6 بدون سانسور / دانلود قسمت 2 فصل 6 پیکی بلایندرز
  • نام سریال: پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)
  • ژانر: اکشن، جنایی، درام
  • تعداد فصول: 6
  • کارگردان: Steven Knight
  • نویسندگان: Steven Knight,Toby Finlay,Stephen Russell
  • ستارگان: Cillian Murphy, Paul Anderson, Helen McCrory

دانلود سریال پیکی بلایندرز فصل 6 بدون سانسور از کانال تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس، به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) قسمت دوم با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر