;
coinex

توکن میمورس (Memeverse) با هدف ایجاد تحول در املاک دیجیتال عرضه شد

توکن میمورس با هدف ایجاد تحول در املاک دیجیتال عرضه شد. میم تاور (Meme Tower) توکن جدید خود توکن میمورس را عرضه کرد. این پروژه موفق دید خوبی به آینده و سرعت به انجام نقشه راه میم تاور خواهد داد

میم تاور توکن غیر قابل تعویضی (NFT) است که قطعه هنری دیجیتالی را بروی خود دارد و در متاورس ساخته می‌شود. برای درک بهتر میم توکن بر روی بلاکچین قرار دارد و الهام بخش تیم میم تاور بوده است، تا آخرین تکنولوژی دنیای املاک دیجیتال را انقلاب اقتصادی بازار ترکیب کند. اهداف این توکن با بازی‌های متاورسی خرید ملک نظیر آپلند متفاوت به نظر می‌رسد.

اهداف تیم میم تاور به توکن میمورس ختم نخواهد شد

توکن میمورس بر روی شبکه وب 3 بایننس BEP-20 قرار دارد که این موضوع عملکردهای مختلفی را برای این توکن به همراه دارد، مانند همخوانی با اکوسیستم ERC-20، پولیگون و BEP-20. این همخوانی این فرصت را ایجاد می‌کند تا به صورت مستقیم در کیف پول‌ها در شبکه‌هایی که نام برده شد، به راحتی تعویض شود.

توکن میمورس

میم توکن به دنبال آن است تا بازار فروش NFT ایجاد کند، که در آن کاربران بتوانند املاک و دارایی‌های دیجیتال خود را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید:

تاکنون میم تاور هفت پروزه مختلف را از دسامبر 2021 که آغاز به کار کرده است، به اجرا درآورده است. یکی از پروژه‌های موفق اجرای متاورس فضای اجتماعی بر روی پلتفورم spital.io برای ارگان‌های تجاری مانند بانک‌های برتر در خاورمیانه است. همچنین متاورس فضای اجتماعی برای اهداف مارکتینگ و پشتیبانی مشتری نیز قابل استفاده است.

میم تاور نقشه‌های بزرگی در پیش رو دارد و نقشه راهی به هدف کمک به دنیا برای یافتن راه‌های جایگزین مثل VR و AR دارد.

با بازی های متاورسی زیر آشنا شوید:

.

منبع: coinquora

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر