;
coinex

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart) [22 فیلم برتر]

بهترین فیلم های کریستن استوارت کدام‌ها هستند؟ اگر شما هم از طرفداران این بازیگر محبوب هستید در ادامه با معرفی آثار کریستن استوارت با تکراتو همراه باشید.

کریستن جیمز استوارت بازیگر و فیلم ساز، در تاریخ 9 آپریل 1990 در کالیفرنیا متولد شد. پدرش جان استوارت مدیر صحنه، تهیه کننده تلویزیون و از کارکنان کمپانی فاکس و مادرش جولز مان استوارت کارگردان استرالیایی است.

وی 8 ساله بود که در تست بازیگری قبول شد و یکسال بعد در فیلم تلویزیونی سال سیزدهم که از شبکه دیزنی پخش می‌شد بازی کرد. کریستن جیمز استوارت تا سال 1999 عمدتا نقش‌های ناشناس و شخصیت‌های فرعی را ایفا می‌کرد.

کریستن استوارت که بیشتر به خاطر بازی در سری فیلم‌های گرگ و میش شناخته شده تاکنون در فیلم‌های متعددی حضور داشته است که می‌توان به کمپ اشعه ایکس با بازی پیمان معادی، من هنوز آلیس هستم با بازی جولیان مور، برخی زنان با بازی میشل ویلیامز، فرشتگان چارلی در کنار نائومی اسکات، زیر آب و سیبرگ اشاره کرد.

بهترین فیلم های کریستن استوارت

کریستن استوارت یکی از بازیگرانی است که در انتخاب فیلم‌هایش دقت به خرج می‌دهد و انتخاب‌های خوبی دارد. وی که یک بازیگر مشهور آمریکایی برای بازی در فیلم ابرهای سیلس ماریا (Clouds of Sils Maria) برای اولین بار در تاریخ کشور آمریکا، جایزه سزار فرانسه را دریافت کرد.

لیست فیلم های برتر کریستن استوارت در ادامه معرفی شده است. اگر مایل هستید با بهترین فیلم های کریستن استوارت آشنا شوید با ما همراه باشید.

شادترین فصل (Happiest Season)

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال ساخت: 2020

در ادامه معرفی آثار کریستن استوارت به بررسی فیلم شادترین فصل می‌پردازیم. فیلم Happiest Season که یکی از بهترین فیلم های کریستن استوارت است، یک کمدی رمانتیک مخصوص ایام تعطیلات کریسمس است که به طور خنده‌داری تلاش برای برقراری تعادل بین جلب رضایت خانواده و خود واقعی بودن و خراب نکردن جشن کریسمس را به تصویر می‌کشد.

این فیلم به کارگردانی کلیا دووال و بازی کریستن استوارت و مکنزی دیویس در کنار بازیگران بزرگ کمدی، قرار است به زودی برای تعطیلات کریسمس به اکران گذاشته شود.

دختر جوانی قصد دارد در مهمانی سالانه تعطیلات کریسمس به دوستش در مقابل خانواده او پیشنهاد ازدواج بدهد. اما در طول این مهمانی، او متوجه می‌شود که دوستش درباره رابطه آن‌ها هنوز با والدین محافظه کارش صحبت نکرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

اسپنسر (Spencer)

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart)

 

  • کارگردان: Pablo Larraín
  • سال انتشار:2021

اسپنسر (Spencer) یکی از بهترین فیلم های کریستن استوارت محسوب می‌شود که در سال 2021 اکران و توسط پابلو لارائین کارگردانی شد.

خوان دی دیوس لارین، جوناس دورنباخ، پل وبستر، جنین جکوفسکی و پابلو لاران تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. داستان این فیلم توسط استیون نایت نوشته شد. در این فیلم که یکی از بهترین فیلم های کریستن استوارت است، می‌بینیم که دایانا تصمیم می‌گیرد ازدواج خود را با شاهزاده چارلز رها کند.

زیر آب (Underwater)

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart)

 

  • کارگردان: ویلیام اوبنک
  • سال انتشار:2020

زیر آب (Underwater) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی به کارگردانی ویلیام اوبنک است که در سال 2020 اکران شد. پیتر چرنین، جنو تاپینگ و تونیا دیویس تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این فیلم توسط برایان دافیلد و آدام کوزاد به رشته تحریر درآمد.

فیلم زیر آب به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و به‌واسط فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ضعیفش نمرات پایینی دریافت کرد. کریستن استوارت، ونسان کسل، جسیکا هنویک، جان گلگر جونیور، تی جی میلر و گانر رایت ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

یک شرکت حفاری در اعماق اقیانوس مشغول به فعالیت است که با یک زلزله عظیم همه چیز بهم می‌ریزد و پای یک موجود نامشخص غول پیکر به میان می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین انیمیشن های 2022

عشق، آنتوشا (Love, Antosha)

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • کارگردان: گرت پریس
  • سال انتشار:2019

عشق، آنتوشا مستندی آمریکایی به کارگردانی گرت پریس و تهیه‌کنندگی دریک دورمس است که در سال 2019 عرضه شد. در این مستند بازیگرانی همچون آنتون یلچین، کریستن استوارت، آنیا تیلور جوی و جنیفر لارنس به ایفای نقش پرداختند. مستند عشق، آنتوشا روی زندگی و شغل بازیگر آنتون یلچین تمرکز دارد.

سیبرگ (Seberg)

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart)

 

  • کارگردان: بندیکت اندروز
  • سال انتشار:2019

مارتینا اکتون، فرد برگر، کیت گیروود، استیون هاپکینز، برایان کاوانا، بردلی پیلز و آلن ریچسون وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. جو شارپنل و آنا واترهاوس فیلم‌نامه‌نویسان این پروژه بودند.

فیلم سیبرگ نظرات منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست رضایت آنان را به سمت خود جلب کند. کریستن استوارت، جک اوکانل، مارگارت کوالی، زازی بیتز، آنتونی مکی و وینس وان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.  این فیلم زندگی واقعی بازیگر جین سیبرگ را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2022

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

کافه سوسایتی (Café Society)

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart)

 

  • سال انتشار: 2016

ماجراهای کافه سوسایتی در اواخر دهه‌ی ۳۰ و همزمان با عصر طلایی هالیوود می‌گذرد. داستان یک پسر جوان نیویورکی به نام بابی دورفمن که به امید پیدا کردن شغلی در رابطه با سینما، به نزد دایی خود، فیل استرن در لوس آنجلس می‌رود.

مردی که به عنوان یکی از بزرگترین ایجنت‌های شاغل در هالیوود، سر و کارش با مشهورترین ستاره‌های سینما است و طبق ادعای راوی داستان (با صدای خود وودی آلن)، هیچ کار رده بالایی بدون هماهنگی وی کامل نمی‌شود.

در نهایت بابی پس از چند رفت و آمد، بالاخره موفق به دیدار فیل شده و در ادامه به عنوان پادوی وی استخدام می‌شود. در همین هنگام، فیل منشی زیبایش وانی را به بابی معرفی کرده و از وانی می‌خواهد تا خواهرزاده‌اش را با نقاط مختلف شهر آشنا کند.

فرشتگان چارلی (Charlie’s Angels)

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart)

 

  • سال انتشار: 2019

در این فیلم، کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا برای فرد مرموزی به نام چارلز تاون سند کار می‌کنند؛ کسی که صاحب یک سازمان امنیتی و تحقیقاتی، آن هم در سطح بین‌المللی است.

حالا باهوش‌ترین و شجاع‌ترین زنان که توسط بهترین افراد آموزش دیده‌اند، در قالب تیم‌های مختلفی به نام فرشتگان در سرتاسر دنیا قرار دارند. این تیم‌ها توسط باسلی‌های مختلفی هدایت می‌شوند و سخت‌ترین کارها را با کمک یکدیگر در هر جایی از دنیا انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

برخی زنان (Certain Women)

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart)

 

  • کارگردان: کلی رایشارد
  • سال انتشار: 2016

در لیست فیلم های برتر کریستن استوارت برخی زنان نیز قرار دارد.  برخی زنان فیلمی در ژانر درام است که کلی رایشارد کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آن بود. در این فیلم بازیگرانی همچون لورا درن، کریستن استوارت، میشل ویلیامز، جیمز لوگرو، جرد هریس و رنه اوبرجونیس به ایفای نقش پرداختند.

در لیوینگستون، مونتانا، وکیل لورا ولز به مدت هشت ماه با یک مشتری ناراضی به اسم فولر سروکار داشته است. او که به دلیل یک جراحت در محل کار که باعث ناتوانی او شده بود، بیکار شده بود، بارها به ملاقات لورا در دفتر او رفته است.

بیهوشی (Anesthesia)

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart)

  • سال انتشار: 2015
  • کارگردان: تیم بلیک نلسون

فیلم بیهوشی که از بهترین فیلم های کریستن استوارت است، فیلمی در ژانر درام به کارگردانی تیم بلیک نلسون است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. استاد فلسفه والتر زارو طی یک درگیری زخمی می‌شود.

او در حالی که تلاش می‌کند از مهلکه فرار کند، خود را در آغوش مردی میانسال بنام سم می‌یابد که این نقطه آغاز یک پرسش و پاسخ بزرگ برای او است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

افراط آمریکایی (American Ultra)

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال انتشار: 2015
  • کارگردان: نیما نوری‌زاده

افراط آمریکایی یک فیلم اکشن و کمدی درام آمریکایی به نویسندگی مکس لاندیس و کارگردانی نیما نوری‌زاده است که توسط استودیو لاینزگیت در ۲۱ اوت ۲۰۱۵ اکران شد.

در این فیلم بازیگرانی همچون جسی آیزنبرگ، کریستن استوارت، توفر گریس، کانی بریتون، والتون گوگینس، جان لگویزمائو، بیل پولمن و تونی هیل ایفای نقش می‌کنند.

ابرهای سیل ماریا (Clouds of Sils Maria)

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال ساخت: 2014

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های کریستن استوارت است، درباره تأثیر روانی و احساسی افزایش سن بر زندگی یک ستاره سالخورده (ژولیت بینوش) است. این فیلم داستان زندگی و مرگ این ستاره نیست، بلکه درباره تمایل این بازیگر برای اجرای نقشی است که به احساسات شخصی‌اش نزدیک است.

کریستین نقش ولنتاین، دستیار ماریا را ایفا می‌کند. او تنها خدمتکار او نیست بلکه مشاور و حامی اوست، تنها کسی که می‌تواند کنار او بایستد. کریستین برای بازی در این نقش، اولین بازیگر زن آمریکایی است که جایزه سزار (معادل فرانسوی فرانسه) را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

الان چه اتفاقی افتاد (What Just Happened)

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال انتشار: 2008
  • کارگردان: بری لوینسون

«الان چه اتفاقی افتاد»، فیلمی در ژانر کمدی-درام و خانوادگی، به کارگردانی «بری لوینسون» و محصول سال 2008 سینمای آمریکاست. این فیلم با حضور در جشنواره‌های متعدد، موفق شد نامزد دریافت یک جایزه بین المللی شود.

داستان این فیلم جذاب، روایتگر دو هفته از زندگی یک تهیه کننده هالیوودی است که روزهای سختی را برای یافتن چهره جدید فیلمش سپری می‌کند.

فیلم الان چه اتفاقی افتاد که از بهترین فیلم های کریستن استوارت است، در سال 2008 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا است و رابرت دنیرو، شان پن، کاترین کینر، بروس ویلیس، جان تورتورو، رابین رایت، استنلی توچی، کریستن استوارت و میکائیل وینکات در آن به هنرمندی پرداخته‌اند.

جریان نهفته (Undertow)

بهترین فیلم های کریستن استوارت (Kristen Stewart)

 

  • سال انتشار: 2004
  • کارگردان: دیوید گوردون گرین

جان مون، بعد از مرگ همسرش به همراه دو فرزندش کریس و تیم به مزرعه‌ای در منطقه دریز نقل مکان می‌کند تا زندگی جدیدی شروع کند. ولی شرایط آنطور که می‌خواهد پیش نمی‌رود.

فیلم جریان نهفته به کارگردانی دیوید گوردون گرین در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی است. در این فیلم جیمی بل، درموت مالرونی، دوون آلان، شیری اپلبی، جاش لوکاس و کریستن استوارت به هنرمندی پرداخته‌اند و از بهترین فیلم های کریستن استوارت است.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بچه های سارق – Catch That Kid

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال انتشار: 2004
  • کارگردان: بارت فرویندلیش

در فیلم بچه‌های سارق، یک دختر جوان به همراه دو دوستش به بانکی بزرگ دستبرد می‌زنند تا پول مورد نیاز برای درمان پدر بیمارش را بدست آورد. فیلم بچه‌های سارق به کارگردانی بارت فرویندلیش در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و خانوادگی است. در این فیلم کریستن استوارت، کوربین بلو، مکس تیریوت، جنیفر بیلز و سام روباردس به هنرمندی پرداخته‌اند.

دستمال زرد – The Yellow Handkerchief

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال ساخت: ۲۰۰۸

این فیلم درباره سفری است که سه غریبه باهم همراه می‌شوند تا درعین‌ دیدن مناظر مختلف درباره زندگی درس‌هایی فرا بگیرند. زیبایی این فیلم در داستانش نیست، بلکه در شخصیت‌هایی است که شکست خورده و به دنبال شانس دوباره هستند. این یک فیلم بسیار موفق است که رمز موفقیتش را مدیون شخصیت‌ها و اجرای آن‌هاست.

اگرچه منتقدان اجرای هر سه شخصیت را تحسین کرده‌اند اما استوارت در نقش دختری که به دنبال کسی است تا به او اهمیت دهد، خیره‌کننده است. ظاهر خسته و حساسیت او نشان‌دهنده قلب پاکش است. او با باور و کنترل بسیار خوبی این نقش را ایفا کرده و باعث شده این فیلم از بهترین فیلم های کریستن استوارت باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

کمپ ایکس ری – Camp X-Ray

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال ساخت: ۲۰۱۴

استوارت پس از فیلم گرگ‌ومیش تلاش کرد از نقش‌های ماورایی فاصله بگیرد. کمپ ایکس ری از آن فیلم‌هایی است که نشان می‌دهد در صورت وجود یک فیلم‌نامه موفق او می‌تواند اجرای خوبی داشته باشد.

او نقش یک گارد نظامی بی‌تجربه را ایفا می‌کند که در عین قدرت آسیب‌پذیر است و اجرای موفق او مکمل اجرای پیمان معادی است. این فیلم یک درام روان‌شناسانه است که احساسات شخصیت‌ها را نیز نشان می‌دهد.

هنوز آلیس – Still Alice

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال ساخت: ۲۰۱۴

هنوز آلیس فیلمی است که در لیست فیلم های برتر کریستن استوارت قرار گرفته است. این فیلم داستان استادی است که به بیماری آلزایمر مبتلا می‌شود و آرام‌آرام همه‌چیز را فراموش می‌کند. نه‌تنها مشاهده بیمار شدن یک فرد دشوار است، بلکه مشاهده تغییر انسان‌های اطراف او نیز دشوارتر است.

جولیان مور با بازی خیره‌کننده در نقش این استاد جایزه اسکار را دریافت کرد. کریستین نقش دختر او، لیدیا هولند را ایفا می‌کند. اگرچه جولیان مور نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد اما نقش مکمل کریستین استوارت نیز موفق و خیره‌کننده است، مخصوصاً اگر الک بالدوین همبازی او باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

سه گانه گرگ و میش – Twilight

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال ساخت: ۲۰۱۲-۲۰۰۸

این فیلم که از بهترین فیلم های کریستن استوارت است، طرفداران زیادی دارد و در سراسر جهان سروصدا به پا کرد. موضوع اصلی داستان عشق میان یک خون آشام و انسان است. این چندگانه فروش بالایی داشت و شهرت بازیگران آن را به همراه آورد.

بلا سوان به شهر کوچک فورکس می‌رود که مردم به طرز عجیبی ناپدید می‌شوند. به زودی متوجه می‌شود خانواده خون آشام‌ها در این شهر زندگی می‌کنند. اما این خانواده خوب هستند و خون آشام‌های بد مردم را می‌خورند. او عاشق ادوارد شده و به دنیایی وارد می‌شود که انسان بودن خطرناک است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های کریستن استوارت است.

در دل طبیعت وحشی – Into the Wild

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • کارگردان: شان پن
  • سال انتشار:2007

فیلم در دل طبیعت وحشی نیز از جمله فیلم‌هایی است که توانسته در لیست فیلم های برتر کریستن استوارت قرار گیرد. به سوی طبیعت وحشی (Into the Wild) یک فیلم در ژانر زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی شان پن است.

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های کریستن استوارت است، توانست با نظرات مثبت منتقدان مواجه شود و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار بگیرد.

فیلم به سوی طبیعت وحشی طی مراسم اسکار در در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین تدوین نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب جایزه اسکار در هیچ‌کدام از این دو بخش نشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کودکانه 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

مامور خرید شخصی – Personal Shopper

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال انتشار: 2016

داستان فیلم درباره‌‌ی دختری به نام مورین کارترایت است که در شهر پاریس کار می‌کند. شغل او انجام خریدهای یک شخصیت مشهور است. به نظر می‌آید مورین توانایی ارتباط برقرار کردن با ارواح را دارد و می‌خواهد با برادر دوقلویش که اخیراً همانجا فوت کرده است، ارتباط برقرار کند اما با حوادثی که اتفاق می افتد زندگی وی پیچیده و ترسناک می‌شود.

فراری‌ها – The Runaways

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال انتشار: 2010

این فیلم درباره دختری است که در دهه ۷۰ می‌خواهد گیتار برقی بنوازد و به همین دلیل فراری نامیده می‌شود. این فیلم سفر او از پوچی تا ستاره شدن را نشان می‌دهد. این فیلم که صحنه‌های موسیقی راک، مواد مخدر و رابطه جنسی را نشان می‌دهد، فضای مردسالارانه موسیقی راک و زن‌ستیزی آن را نشان می‌دهد.

این فیلم با وجود تمام کلیشه‌های فیلم‌های راک، دو شخصیت جالب دارد: جوان جت (کریستین استوارت) و چری کری (داکوتا فنینگ). این فیلم یکی از اولین فیلم‌هایی بود که پتانسیل و توانایی استوارت را نشان داد. از بین این دو شخصیت با شخصیت استوارت می‌توان بهتر ارتباط برقرار کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

در جاده – On the Road

بهترین فیلم های کریستن استوارت

  • سال انتشار: 2012

این فیلم بر اساس کتاب اتوبیوگرافی جک کرواک ساخته شده است. اگرچه بینندگان معتقدند که کتاب انرژی و جنون بیشتری را منعکس می‌کند اما این فیلم نیز شما را به یک سفر غیرقابل‌پیش‌بینی می‌برد که با پستی‌وبلندی‌های سفر نویسنده آشنا می‌شوید.

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های کریستین استوارت است، شخصیت‌های جالبی دارد که یادآور نسل‌های سرکش ۱۹۸۰ است. کریستین نقش ماریلو را ایفا می‌کند، دختری که نمی‌داند می‌خواهد به کجا برسد و عاشق دین است.

در این مطلب لیست فیلم های برتر کریستن استوارت معرفی شدند. این بازیگر محبوب و موفق تاکنون در فیلم‌های بسیاری بازی کرده است که همه آنها مورد توجه قرار گرفتند. این مطلب با معرفی آثار کریستن استوارت همراه بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های کریستن استوارت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر