;
coinex

انتشار عکس قاب پشتی وان پلاس 10 طراحی متفاوت آن با وان پلاس 10 پرو را فاش کرد

اخیرا تصویری از قاب پشتی وان پلاس 10 منتشر شده که نشان می‌دهد پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی، هیچ شباهتی به طراحی نسخه رده‌بالاتر وان پلاس 10 پرو ندارد. در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

کمپانی وان پلاس در اوایل سال 2022 گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در چین راه‌اندازی کرد. این کمپانی اخیرا اعلام کرد که این گوشی به زودی در بازارهای جهانی از جمله اروپا، هند و آمریکا نیز عرضه می‌شود.

اما اینطور که از شواهد پیداست، کار وان پلاس با سری 10 تمام نشده و شایعاتی درباره نسخه استاندارد سری وان پلاس 10 به گوش می‌رسد. این گوشی که با اسم کد «Oscar» شناخته شده، احتمالا در بهار سال آینده رونمایی می‌شود. اخیرا تصویری منتشر شده که گفته می‌شود قاب پشتی این گوشی موبایل است.

قاب پشتی وان پلاس 10

همانطور که گفتیم، عکسی که احتمالا قاب پشتی وان پلاس 10 را نشان می‌دهد، طراحی متفاوتی با پنل پشتی وان پلاس 10 پرو دارد (عکس بالا). یکی از افشاگرها در ویبو، این عکس را منتشر کرده که هیچگونه اطلاعاتی از اسم گوشی را فاش نمی‌کند.

انتشار عکس قاب پشتی وان پلاس 10 طراحی متفاوت آن با وان پلاس 10 پرو را فاش کرد

طراحی پنل و ماژول دوربین هم هیچ شباهتی به OnePlus 10 Pro ندارد و بیشتر به گوشی شیائومی 12 نزدیک است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک بریدگی بزرگ که احتمالا جایگاه نصب دوربین اصلی است، روی ماژول دوربین قرار دارد. سه بریدگی کوچک‌تر نیز روی ماژول دیده می‌شوند که شاید برای لنزهای اولترا واید، تله‌فوتو و مونوکروم در نظر گرفته شده‌اند.

این تصویر همچنین نشان می‌دهد که این OnePlus 10 احتمالی، در دو رنگ سفید و مشکی مات طراحی می‌شود.

بد نیست کمی هم درباره گوشی‌های دیگر وان پلاس بدانیم. این کمپانی در حال حاضر خود را برای رونمایی نسل جدید Nord با اسم رسمی OnePlus Nord 3 آماده می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهد شد.

OnePlus Nord 3
OnePlus Nord 3

این گوشی احتمالا از طراحی پانچ برای دوربین سلفی بهره می‌برد که در قسمت بالا و وسط نمایشگر قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات احتمالی OnePlus Nord 3 می‌توان به تراشه دایمنسیتی 8100 با چهار هسته Cortex-A78 اشاره کرد. این تراشه از رم LDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 قرار می‌گیرد. وان پلاس نورد 3 از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که از تکنولوژی شارژ سریع 150 واتی برخوردار می‌شود. اندروید 12 نیز به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود. گفته می‌شود وان پلاس نورد 3 در سه ماهه دوم 2022 رسما کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قاب پشتی وان پلاس 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر