;
coinex

منچسترسیتی با همکاری صرافی OKX وارد متاورس می‌شود

منچسترسیتی با همکاری صرافی OKX وارد متاورس می‌شود، رقابت دو تیم شهر منچستر، یونایتد و سیتی از زمین فوتبال به فضای web3 رسید.

بعدر از همکاری باشگاه منچستر یونایتد با بلاکچین تزوز در حدود یک ماه پیش، منچستر سیتی هم اعلام کرد که با صرافی OKX همکاری خواهد تا وارد رقابت در دنیای تکنولوژی نیز شود.

صدرنشین لیگ برتر انگلیس باشگاه منچستر سیتی اعلام کرد، با صرافی ارزهای دیجیتال OKX همکاری خواهد داشت و هم تیم مردان، هم تیم زنان باشگاه در این ماجراجویی باشگاه در دنیای مجازی ورزش مشارکت خواهند داشت.

منچسترسیتی با همکاری صرافی OKX وارد متاورس می‌شود

صرافی OKX راه متفاوتی را در سال جدید در پیش گرفته است. براساس کنفرانس مطبوعاتی باشگاه تمرکز بر روی تجربه‌ای اختصاصی برای مشتریان جهانی OKX در استادیوم اتحاد و آکادمی باشگاه خواهد بود.

صرافی OKX که از ابتدای سال میلادی جدید نام خود را از OKEX به OKX تغییر داده است، دومین صرافی برتر در زمینه معاملات اسپات است. گزارش‌ها هاکی از آن است که بیش از 20 میلیون کابر این صرافی حجم معاملات 4.3 میلیارد دلاری در 24 ساعت گذشته به ثبت رسانده است. این عدد صرافی OKX را بالاتر از صرافی مشهور coinbase با حجم 3.3 میلیارد دلاری قرار می‌هد. هرچند فاصله بسیار زیادی با رتبه اول بازار بایننس با حجم معاملات 16.2 میلیارد دلاری دارد.

بیشتر بخوانید:

مدیر OKX آقای هاوو گفت:

منچستر سیتی که در فوتبال تاثیر مثبتی داشته است و در زندگی انسان‌ها تفاوت ایجاد کرده‌ است، جایی که مردم در کنار هم جمع می‌شوند تا از فوتبال زیبا لذت ببرند.

رقابتها و تلاش‌ها برای برتری در شهر منچستر در دو نیمه آبی روشن و قرمز شهر رو به افزایش است و دربی روز یکشنبه آتش جنگ دو تیم را شعله‌ور خواهد کرد. بخش تجاری هر دو باشگاه با ورود به دنیای دارایی‌های دیجیتال و بستن قردادی پر سود قصد پیشی گرفتن از دیگری در فضای web3 را دارند.

منچسترسیتی با همکاری صرافی OKX وارد متاورس می‌شود، رقابت دو تیم شهر منچستر، یونایتد و سیتی از زمین فوتبال به فضای web3 رسید

منسچتر یونایتد قراردادی با بلاکچین تزوز در ماه پیش به امضا رساند که طی آن که نام این شبکه بر روی لباس‌های تمرین این تیم نقش خواهد بست و شریک یونایتد در زمینه مسائل تکنولوژی خواهد بود. طرفین قرارداد برنامه‌ای برای ورود به متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارد.

در ماه آپریل مجله فوربس رتبه بنده با ارزشترین باشگاه‌های دنیا را منتشر کرد. دو غول اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید در صدر لیست قرار دارند. منچستر یونایتد در جایگاه چهارم قرار دارد با ارزش این باشگاه 4.2 میلیارد دلار است و درآمد سال 2020 آن‌ها 643 میلیون دلار است. منچستر سیتی با ارزش 4 میلیارد دلاری در جایگاه ششم قرار دارد و درآمد سال 2020 آنها 609 میلیون دلار است.

در موردی مشابه باشگاه شمال لندن آرسنال نیز قست ورود به بازار توکن‌های هواداری را دارد و تلاش زیادی از سوی قانون‌گذاران برای جلوگیر از ورود به این سیستم وجود دارد.

با بازی های متاورسی زیر می‌توانید کسب درآمد کنید:

.

منبع:  cointelegraph

نظر شما در خصوص همکاری منچستر سیتی و صرافی OKX چیست؟ در کامنت ها بگویید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر