;
coinex

تاکنون چه مقدار ارز دیجیتال به اوکراین اهدا شده است؟

با شروع حمله روسیه به اوکراین، اوکراین آدرس کیف پولی اعلام کرد تا جهانیان ارز دیجیتال به اوکراین اهدا ارسال کنند، اما تاکنون چقدر جمع آوری شده است؟

ظرف سه روز ابتدایی اعلام آدرس کیف پول 10 میلیون دلار بیت‌کوین جمع آوری شد، اما هرچی از روزهای مقاومت مردم اوکراین میگذرد این عدد رو با افزایش است.

اکنون مجموع ارزهای دیجیتالی که به منظور حمایت از مردم اوکراین در برابر حمله روسیه توسط سازمان‌های دولتی و غیر دولتی ارسال شده است، از مرز 50 میلیون دلار عبور کرده است.

100 هزار تراکنش مختلف برای ارسال ارز دیجیتال به اوکراین ثبت شده است

بر اساس آنالیزهای on-Chain دولت اوکراین ، NGOهای حامی نیروی نظامی و سازمان‌های بشردوستانه این کشور بعد از اعلام کیف پول بیت‌کوین و اتریوم در اکانت توییتر خود به صورت مداوم در حال دریافت ارزهای دیجیتال هستند.

بعد از آن دارایی‌های دیجیتالی که دولت دریافت کرده به میم کوین دوج‌کوین (DOGE)، پولکادات (DOT)، سولانو (SOL)، بایننس (BNB) و باقی ارزهای دیجیتال گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس توییت مایکل چوبانیان مدیر صرافی اوکراینی ارزهای دیجتال Kuna و به گزارش وال استریت ژورنال تلاش برای جمع آوری کمک با اوکراین به رکورد 50 میلیون دلار رسیده است که بیشتر این مبلغ به شکل توکن‌هایی بر روی شبکه بیت‌کوین و اتریوم  دریافت شده است. گاوین وود بنیان‌گذار پولکادات به ارزش 5.7 میلیون دلار توکن DOT برای این کشور ارسال کرده است.

تاکنون چه مقدار ارز دیجیتال به اوکراین اهدا شده است؟
با شروع حمله روسیه به اوکراین، دولت اوکراین آدرس کیف پولی اعلام کرد تا جهانیان بیت‌کوین‌های اهدایی خود را به آن ارسال کنند، اما تاکنون چقدر جمع آوری شده است؟

این کمک‌ها توسط متدهای مثل اوکراین DAO حمایت می‌شود. این سازمان غیر متمرکز مدیریت به شکل حراج میلیون‌ها NFT اتریوم پرچم اوکراین در اختیار NGOها قرار گرفته است.

برترین صرافی بازار نیز با اهدا 10 میلیون دلاری خود قصد کمک به فاجعه انسانی در اوکراین را دارد. کمک به شکل ارزهای دیجیتال بسیار با ارزش خواهد بود، زیرا ارزش واحد پولی اوکراین پس از صادر شدن دستور حمله از جانب ولادیمیر پوتین به شدت دچار افت شده است.

به گزارش کریپتوگلوب مردم اوکراین بیت‌کوین را تا 3000 دلار گران‌تر می‌خرند، اما با این همه صرافی kuna با افزایش حجم خرید بالایی از زمان حمله روسیه روبه‌رو شده‌اند. به طور متوسط حجم معاملات روزانه این صرافی حدود 45 میلیون گریونا (واحد پول اوکراین) بوده است، اما با حمله روسیه این عدد به 150 میلیون گریونا رسیده است.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: cryptoglobe

نظر شما در خصوص اهدای ارز دیجیتال به اوکراین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر