;
coinex

تحلیلگر معروف، مشخصات تراشه و طراحی آیفون SE 3 را فاش کرد

نسل جدید آیفون SE که احتمالا با اسم آیفون SE 3 کار خود را آغاز می‌کند، در رویداد «Peek Performance» اپل رونمایی می‌شود. این‌درحالیست که تحلیلگر معروف اپل، مینگ چی کو، جزییات تازه‌ای مشخصات iPhone SE 3 را فاش کرده است.

رویداد اپل که 8 مارس (17 اسفند) برگزار می‌شود، مانع از انتشار و لو رفتن اخبار جدید نشده است. این‌بار، مینگ چی کو معروف به میدان آمده تا اطلاعات بیشتری را درست یک روز قبل از رونمایی رسمی فاش کند.

او مدعی شده که جزییات جدید، تنها پیش‌بینی‌های او هستند؛‌ اما با توجه به سابقه درخشانی که در «پیش‌بینی» دارد، می‌توان نتیجه گرفت که آیفون اس ای 3 با همین مشخصاتی راه‌اندازی می‌شود که مینگ چی کو ادعا کرده است.

مشخصات آیفون SE 3 از نگاه تحلیلگر معروف

مینگ چی کو، جزییاتی از تراشه و طراحی آیفون SE 3 را فاش کرده است. بخشی از این خبر می‌تواند هیجان زیادی را برای هواداران اپل به همراه داشته باشد، اما بخش دیگر آن، نا امید کننده خواهد بود.

تحلیلگر معروف، مشخصات تراشه و طراحی آیفون SE 3 را فاش کرد

این تحلیلگر مدعی شده که تولید انبوه iPhone SE نسل جدید از 22 مارس (2 فروردین) آغاز خواهد شد. او همچنین اعلام کرده که اپل قصد دارد 25 تا 30 میلیون واحد از این گوشی را در سال 2022 روانه بازار کند.

از دیگر مشخصات فاش شده توسط مینگ چی کو می‌توان به وجود تراشه A15 Bionic با قابلیت پشتیبانی از mmWave و sub-6Hz 5G اشاره کرد. او مدعی است که نسل جدید iPhone SE از همان سبک طراحی نسل قبلی 2020 برخوردار می‌شود و در نسخه‌های حافظه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که آیفون SE 3 در رنگ‌های سفید،‌ مشکی و قرمز به بازار می‌آید.

پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره مشخصات آیفون SE 3 منتشر شده بود که از وجود نمایشگر 4.7 اینچی با حاشیه‌های قطور و سنسور Touch ID در این گوشی خبر می‌دادند. قیمت نسل جدید آیفون SE احتمالا از 300 دلار آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تراشه و طراحی آیفون SE 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر