;
coinex

آیپد ایر 5 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

لحظاتی پیش اپل به انتظارات پایان داد و رسما از آیپد ایر 5 با تراشه اپل M1 رونمایی کرد. با ما تا پایان برای جزئیات بیشتر همراه باشید.

اپل امروز و در مراسم رونمایی خود از جدیدترین نسل تبلت‌های آیپد ایر با پردازنده‌ای قوی‌تر از همه نسل‌های پیشین رونمایی کرد. نسل پنجم آیپد ایر حالا قدرت پردازشی در حد کامپیوترها دارد و از فایوجی هم پشتیبانی می‌کند.

اپل همانطور که انتظار می‌رفت در مراسم رونمایی مانور زیادی روی تجهیز این تبلت به تراشه M1 داد. این تراشه که مختص کامپیوترهای اپل است حالا در یک تبلت به کار رفته است. ام 1 با 8 هسته پردازشی،‌‌ تقریبا حدود 60 درصد سریعتر از اپل A14 است. همه این‌ها سبب شده تا آیپد ایر 5 قدرت پردازشی دوبرابری نسبت به همه تبلت‌های ویندوزی داشته باشد.

آیپد ایر 5 رسما معرفی شد

آیپد Air 5 از نمایشگری 10.9 اینچی رتینا با پشتیبانی از HDR و حداکثر روشنایی 500 نیت بهره‌مند است اما خبری از نرخ نوسازی بالا یا پروموشن نیست. این دستگاه در بخش دوربین سلفی ارتقا داشته و به یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهر شده است.

این محصول با iPadOS 15 به بازار خواهد آمد و نسخه جدیدی از نرم‌افزار iMovie را هم خواهد داشت. همچنین این محصول از اسمارت فولیو کیبورد و مجیک کیبورد هم پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه نسل دوم اپل پنسل هم با این دستگاه سازگار است. اپل مدعی است که شارژر USB C این تبلت با سرعت انتقال 10 گیگابایت بر ثانیه، دوبرابر سریع‌تر شده است.

آیپد ایر 5

از دیگر نکات مهم درباره تبلت جدید اپل اینکه کاملا از مواد بازیافتی ساخته شده و به خصوص در زمینه مواد کمیاب به طور صد در صدی از موارد بازیافتی ساخته شده است. این تبلت‌ در رنگ‌های خاکستری، کرمی، نارنجی، بنفش و آبی راهی بازار می‌شود. پیشفروش محصول از امروز آغاز می‌شود اما رسما از 18 مارس وارد بازار می‌شود. این دستگاه 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و قیمت پایه آن 599 دلار است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره آیپد Air 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر