;
coinex

آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G را تماشا کنید

آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G را تماشا کنید. پوکو X4 Pro 5G به همراه شارژر 67 واتی در جعبه خود که قابلیت شارژ 70 درصدی باتری را در تنها 22 دقیقه را دارد به بازار معرفی شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

گوشی پوکو X4 Pro 5G شیائومی با شارژر 67 وات عرضه شد. پوکو X4 Pro 5G که در‌واقع بعد از ایکس 3 پرو رونمایی شد، نسبت با گوشی‌های نسل قبل پوکو بسیار متفاوت است که این تفاوت هزینه‌ی زیادی برای پوکو داشته است.

اما باید دید که این گوشی چه ویژگی هایی دارد؟ چه چیز‌هایی باعث تفاوت آن در مقابل گوشی‌های هم‌رده خود شده است؟ در ادامه به جزئیات این گوشی میان‌رده پوکو می‌پردازیم.

آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G

پوکو گوشی X3 Pro خود را به همراه شارژر 33 وات ارائه کرد. هم اکنون با معرفی X4 Pro 5G با شارژر 67 وات درون جعبه خود که از مهم‌ترین ویژگی این گوشی به شمار می‌آید، باعث منحصر‌به‌فرد شدن این گوشی در میان رقبای خود در بازار شده است. به گفته‌ی شرکت شیائومی، X4 Pro قابلیت 70 درصد شارژشدن در تنها 22 دقیقه را دارد که این ویژگی جذاب برای گوشی‌هایی با این رنج قیمت بی سابقه است.

پوکو X4 Pro 5G

از دیگر امکانات پوکو X4 Pro 5G می‌توان به قاب شفاف و برچسب محافظ نمایشگر که به‌صورت رایگان در جعبه این گوشی قرار داده شده است اشاره کرد.

پوکو ایکس ۴ پرو 5G با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 ارائه می‌شود. اندروید 11، می‌تواند یک نقطه ضعف برای این گوشی در مقابل گوشی‌های سامسونگ هم‌رده خود که با اندروید 12 ارائه می‌شود به حساب بیاید. اما این نکته را هم باید افزود که ویژگی‌ گوشی‌های شیائومی بیشتر به نسخه MIUI 13 نسبت به سیستم عامل اندروید آن وابسته است. با این حال عرضه پوکو X4 Pro 5G با اندروید 11، باعث کوتاه شدن زمان پشتیبانی رسمی از این دستگاه شده که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

جعبه گشایی پوکو ایکس 4 پرو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌توان به دوربین 108 مگاپیکسلی، نمایشگر OLED، بدنه باریک، اتصال 5G و شارژر 67 وات که مهم‌ترین ویژگی آن محسوب می‌شود اشاره کرد که باعث برتر شدن آن نسبت به مدل قبلی خود یعنی Poco X3 Pro شده است.

تنها عامل برتر پوکو X3 Pro داشتن اسنپدراگون 860 برای گیمینگ اقتصادی است که پوکو X4 Pro 5G از آن بی‌بهره بوده و دارای اسنپدراگون سری 6 با مدل اسنپدراگون 695 است که این دو اسنپدراگون اصلا قابل مقایسه نیستند.

در آخر تصمیم‌گیری با شماست که، X4 Pro 5G را با ظاهری ظریف و امکانات فوق العاده که برای عموم مردم مناسب است را انتخاب می‌کنید یا پوکو X3 Pro را با اسنپدراگون 860 که با این رنج قیمت می‌تواند بهترین گزینه برای گیمر‌ها باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    شیامی نخرید چون در بازی سنگین فشار بیاره روش از کیفیت گوشی افت می‌کنه گوشی های خوبن ولی برای چند ماه اول تا ۲ سال دوام می‌آورند خودمم شیامی دارم که این حرف هارو میزنم سامسونگ یا آیفون بهتره از نظر من

    پاسخ

    نمیدونم اینایی که میگن پردازنده ایکس فور ضعیف تره به درد نمیخوره فازشون چیه

    دوربین ۱۰۸ مگا پیکسلی

    صفحه امولد که معمولا یک سوم قیمت یه گوشی رو در میگیره

    شارژر ۶۷ واتی

    اینترنت ۵جی

    و کلی امکانات دیگه رو ول کردن فقط گیر دادن به پردازنده

    مگه میخواین با این پردازنده چیکار کنین که اینهمه امکاناتو نادیده میگیرین
    فازتون چیه خدایی؟

    پوکو ایکس فور با همین پردازنده پهنای باند ۵ جی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۷ واتی داره میده که ایکس تری عاجزه از این امکانات

    میخواین بازی کنین بری کنسول بخرین گوشی که برای بازی سنگین نیست

    پاسخ

    ترجیح میدم پوکو ایکس تری جی تی بگیرم همه ی اینا بجز صفحه نمایش امولد داره که خیلی کیفیتشون فرقی نداره ولی پردازندش صدبرابر این می ارزه توی همین قیمت هم هست یا اینکه یه ذره بزارم روش می یازده لایت ان ای بگیرم

    پاسخ

    به نظرتون پوکو x3بخرم یا می لایت۱۱

    پاسخ

    ببخشید باید بگم پوکو ایکس تری پرو پردازندش خیلی بهتره پردازنده مدیاتک ۱۱۰۰ جی تی است

    پاسخ

    شیایومی می ۱۱ لایت فایوجی بخرید خانم خیلی عالیه ترجیها حافظه ۲۵۶ گیگ نسخه ۲۵۶ گیگابایت رم ۶ یا ۸ گیگابایت RAM 6 Or 8GB

    پاسخ