;
coinex

اندروید 12L منتشر شد ؛ تاریخ عرضه چه زمانی است؟

امروز آپدیت رسمی اندروید 12L عرضه شد. این سیستم عامل برای تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو طراحی شده است. در سال جاری به صورت گسترده شاهد استفاده کاربران از اندروید 12L خواهیم بود.

پیش‌نمایشی از اندروید 12L در ماه اکتبر منتشر شده بود. در ادامه سال جاری (2022)، شاهد عرضه آن به بازار خواهیم شد. این سیستم عامل برای تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو طراحی شده است. با این خبر از تکراتو همراه ما باشید تا از جزئیات این سیستم عامل مطلع شویم.

اندروید 12L منتشر شد ؛ تاریخ عرضه چه زمانی است؟

شرکت بزرگ گوگل، در ماه اکتبر سال 2022، پیش نمایشی از سیسنم عامل اندروید 12L را منتشر کرد. امروز این آپدیت به صورت رسمی عرضه شده و در سال جاری برای محصولات مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. این سیتم عامل مخصوص تبلت‌های بزرگ و گوشی‌های تاشو با نمایشگر بیشتر از SP600 طراحی شده است.

طراحی این سیستم عامل باعث افزایش کارایی و استفاده راحت از تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو بزرگ خواهد شد. کاربران این گوشی‌ها با استفاده از سیستم عامل اندروید 12L، می‌توانند چند برنامه را طور همزمان اجرا کنند. اندازه اپلیکیشن‌ها در این سیستم عامل به صورت استاندارد نمایش داده می‌شود.

سیستم عامل اندروید 12L

صفحه قفل و پنل نوتیفیکیشن در این سیستم عامل، دوردیفه بوده و به همین دلیل فضای بیشتری برای نمایش انواع نوتیفیکیشن‌ها و ساعت دارد.

از ویژگی‌های برجسته این محصول می‌توان به طراحی کاربرپسندِ نوار وظیفه و راحت‌تر شدن اعمال تنظیمات اشاره کرد. بخش نوار وظیفه به گونه‌ای طراحی شده است که آیکون‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد تا کاربر بتواند خیلی سریع اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را پیدا کند. با کمک این طراحی، به راحتی می‌توانید برنامه‌ها را به قسمت‌های مختلف بکشید و وارد حالتی به نام “Split-Screen” شوید. قسمت Settings این سیستم عامل هم طوری بهینه‌سازی شده است که بدون ورود و خروج می‌توانید در بخش‌های مختلف تغییرات ایجاد کنید.

در این سیستم عامل، کنترل پین یا الگوی قفل صفحه برای دسترسی راحت کاربران در گوشه صفحه قرار دارد. گوگل ادعا می‌کند که اندروید 12L بیشتر برای گوشی‌های تاشو طراحی شده است. همانطور که می‌دانید قسمت باز و بسته شدن درگوشی‌های تاشو اهمیت زیادی دارد، گوگل در طراحی این سیستم عامل به این نکته را به صورت کامل مد نظر گرفته است. همچنین گوگل وعده بهتر شدن روز به روز این سیستم عامل را می‌دهد.

راهنمای خرید گوشی با قیمت‌های مختلف:

.

نظر شما در مورد سیستم عامل اندروید 12L چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر