;
coinex

فیلم رقص سرنا امینی که جنجال به پا کرد واقعی بود؟

فیلم رقص سرنا امینی ، چهره معروف و محبوب اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شد. انتشار این فیلم که شباهت بسیار زیادی به سرنا امینی دارد باعث دردسر این واینر اینستاگرام شد. در ادامه‌ی مطلب رقص جنجالی سرنا امینی با تکراتو همراه باشید.

چند روز پیش فیلمی با عنوان فیلم رقص سرنا امینی در فضای مجازی پخش شد که این فیلم باعث دردسر زیاد برای این بلاگر معروف شد. این فیلم همچنان در‌حال دست به دست شدن میان مردم است و کلی جنجال به‌پا کرد.

فیلم رقص سرنا امینی واقعیت دارد؟

سرنا امینی چهره معروف اینستاگرامی، دانش آموخته عکاسی که به دلیل علاقه‌ی زیاد به بازیگری تصمیم به شروع فعالیت خود در اینستاگرام گرفته است، با ساخت ویدئو‌های کوتاه طنز به یک واینر معروف اینستاگرامی تبدیل شده است. او همچنین در ماه‌های اخیر موفق به دریافت چندین پیشنهاد بازیگری شده است.

سرنا امینی چندی پیش، در لایو اینستاگرامی در پیج خود با گریه‌های تلخ اقدام به توضیحاتی درمورد کلیپ رقص پخش شده در فضای مجازی کرد. او خود را فردی متاهل و آبرومند می‌داند. به گفته‌ی او هیچ توضیح و توجیهی در مورد این کلیپ لورفته ندارد و از هواداران خود عاجزانه درخواست می‌کند در صورت مشاهده ویدئو‌هایی از این قبیل، محتوای آن را گزارش دهند. این چهره ازدواج کرده و متاهل است، حاصل زندگی مشترک او و همسر سرنا امینی یک بچه است که متولد دهه 90 می باشد، او در برخی کلیپ هاش از فرزندش رونمایی کرده است.

سرنا امینی

بیوگرافی سرنا امینی

سرنا امینی فعالیت خود را در اینستاگرام از سال 98 آغاز کرده و در همین بازه زمانی کوتاه توانسته است فالوور‌های میلیونی جذب کند و در بین هواداران خود دارای محبوبیت زیادی شود. ایشان یکی از استعدادهای بازیگری بوده که به صورت آزاد و در شبکه های اجتماعی اقدام به ساخت کلیپ های طنز میکند و از این طریق توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد و در حال حاصر پیج های اینستاگرام و یوتیوب او دنبال کننده های زیادی را به دست اورده است.

سرنا امینی

تا قبل از آن او به عنوان یک مربی ایروبیک مشغول بوده است. به دلیل علاقه‌ی زیاد سرنا امینی به بازیگری در فیلم ‌ها و سریال‌ها او در سن 26 سالگی با ساختن کلیپ‌های طنز کوتاه در پیج شخصی، کار خود را آغاز کرده است. لازم به ذکر است که او چند سالی است که ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر است.

سرنا امینی

خیلی ها ادعا کردند که او در عرض 1 ماه به این تعداد فالوور رسیده است، برای صفحه اش فیک زده است. اما با توجه به ویوی ویدیوهایش مشخص می شود که او فیک ندارد و همه فالوورهای صفحه او واقعی است.

سرنا امینی در لایو دیشب خود، به دلیل کلیپ پخش شده که خود خانم سرنا امینی نیست و شخصی خود را شبیه به سرنا کرده با اظهار تاسف و گریه توضیحاتی در این باره به طرفداران خود داد.

فیلم رقص سرنا امینی

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (373 نظر)

    بهشون راه ندید چه درسینماوتلوزیون وزندان واعدام 🙋

    پاسخ

    مورچه چیه که کله پاچه اش باشه
    بیخیال خودمون و خودمون عشقه⁦♥️⁩

    پاسخ

    موندم این کجاش رقص بود ک اینهمه غوغاکردفقط یه چرخش ۲۰ثانیه ای بوداونم توکلیپاش هزاربار رقصیده،اقا یه جای کارمیلنگه

    پاسخ

    شماهاچقدربیکارید مملکتا دارن ب حراج میبرن جوانها مملکتمون دارن از رقص واوازیکی دیگه حرف میزنن هرکی بامش بیش برفش بیشتروقتی میبینه همچین ملت بلانسبت بیظرفییتی داریم نکنه.یاحق

    پاسخ