;
coinex

بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین از صرافی کوین بیس خارج شد، اما توسط چه کسی؟

بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین از صرافی کوین بیس خارج شد و به کیف پول‌های ناشناس منتقل شده، در حالی که قیمت بیت‌کوین 8 درصد کاهش یافته است

Whale Alert با ردیابی تراکنش‌ها، خروج 1.175 میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ ها از کوین بیس را تایید کرد

بر اساس چندین توییت منتشر شده توسط پلتفرم Whale Alert، طی ۱۰ ساعت گذشته، چندین انتقال قابل توجه بیت‌کوین رخ داده (هر کدام نزدیک به 10 هزار بیت کوین را منتقل می‌کردند) که به موجب آن‌ها مقدار زیادی BTC از صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس خارج شده است. ارزش کلی انتقالات صورت گرفته بیش از 1.17 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

یک میلیارد دلار بیت کوین طی سه تراکنش انتقال داده‌شد

Whale Alert سه انتقال عظیم بیت‌کوین از Coinbase به آدرس‌های رمزنگاری ناشناس را شناسایی کرده است. در هر انتقال، بین 9850 تا 9900 بیت‌کوین منتقل شده.

پیش از جابجایی 30 هزار بیت‌کوین، Whale Alert گزارش داده بود که 2102 بیت‌کوین در طی دو تراکنش به کوین‌بیس منتقل شده است، یک تراکنش 1440 عدد بیت‌کوین و دیگری 662, ارزش این میزان BTC وارد شده به کوین‌بیس، 81.4 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

خبرنگار چینی حوزه کریپتو کالین وو، بر این اعتقاد از این جابه‌جایی یک انتقال داخلی بوده است.

یک میلیارد دلار بیت کوین
بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین از صرافی کوین بیس خارج شد و به کیف پول‌های ناشناس منتقل شده، در حالی که قیمت بیت‌کوین 8 درصد کاهش یافته است

طی چند روز گذشته، ارز دیجیتال پیشرو بازار کریپتوکارنسی ارزش خود را از دست داده، به طوری که از 9 مارس، بیش از 8 درصد کاهش قیمت داشته است. این ارز دیجیتال از 42,540 دلار به 39,072 دلار سقوط کرده. بر اساس قیمت صرافی bitstamp.

بیشتر بخوانید: 

همچنین دو منبع در کریپتو توییتر خبری را منتشر کردند مبنی بر این که میزان شورت‌های BTC در صرافی بیت‌فینکس افزایش زیادی داشته است.

کالین وو گزارش در ساعات اخیر تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران که احتمالا موسسات اقتصادی هستند بیش از 1500 بیتکوین قرض کرده‌اند و پوزیشن Short گرفته‌اند (بر روی افت بیت‌کوین شرط بسته‌اند)

در زمان تهیه گزارش این روزنامه‌نگار از افزایش تعداد بیت‌کوین قرض شده به 3,063 عدد ابراز نگرانی کرد.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: U°Today

نظر شما در خصوص این یک میلیارد دلار بیت کوین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر