;
coinex

آپدیت جدید تلگرام 8.6 با قابلیت دانلود منیجر منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام 8.6 با ویژگی‌های جدیدی مثل: دانلود منیجر، طراحی جدید منوی پیوست، پشتیبانی از پخش زنده با اپلیکیشن‌های شخص ثالث و … آماده دانلود است.

اخیرا آپدیت جدید برای پیام رسان محبوب تلگرام، منتشر شده است. ویژگی‌های جدیدی که به تلگرام اضافه شده، عبارتنداز: دانلود منیجر، طراحی مجدد منوی پیوست، پشتیبانی از پخش زنده و … با این خبر همراه ما باشید تا ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام 8.6 را بررسی کنیم.

آپدیت جدید تلگرام 8.6

پبام‌رسان تلگرام با هر آپدیت جدید، به محبوبیت خود اضافه می‌کند. در آپدیت جدید تلگرام نیز ویزگی‌های بسیار جذابی وجود دارد. هم اکنون تلگرام از قابلیت ارسال فایل تا حداکثر 2 گیگابایت برخوردار شده است که این ویژگی، خبر خوبی برای کسانی است که می‌خواستند فایل‌های حجیم خود را از طریق تلگرام ارسال کنند و از هر دستگاهی به فایل‌هایشان دسترسی داشته باشند. همانطور که می‌دانید تلگرام در فضای ذخیره سازی ابری هیچ محدودیتی ندارد.

آپدیت جدید تلگرام

از این پس کاربران تلگرام می‌توانند دانلود فایل‌های خود را مدیریت کنند. این گونه که موقع دانلود فایل‌ها، گزینه جدیدی در نوار جستجو را مشاهده خواهند کرد. برای مدیریت دانلود، کافیست روی گزینه جدید ضربه بزنید. به این ترتیب می‌توانید دانلودها را متوقف و یا دوباره از نو شروع کنید.

ویژگی جدید تلگرام در همین جا خلاصه نمی‌شود، علاوه بر اضافه شدن دانلود منیجر به این برنامه، امکان پشتیبانی از پخش ویدیویی زنده با کمک ابزارهای پخش شخصی ثالث مثل: OBS Studio و XSplit فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: 

یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که به تلگرام اضافه شده این است که از این به بعد عکس‌هایی که کاربران با دوربین داخلی تلگرام می‌گیرند، در گالری ادغام خواهد شد. نوار ناوبری جدید تلگرام نیز امکان دسترسی سریع به عکس‌ها، فایل‌ها، اشتراک گذاری موقعیت مکانی و …. را فراهم کرده است.

امکان ایجاد یک نام کاربری منحر به فرد از صفحه تنظیمات هم از دیگر آپدیت‌های تلگرام است که کاربران از طریق جستجو یا پیوند t.me/username به آسانی و بدون اشتراک شماره تلفن، با دیگران تماس بگیرند.

منوی پیوست این ورژن هم از اول طراحی شده است و این منو هنگام ارسالِ چندین عکس و ویدیو، ظاهر خواهد شد. توسط این ویژگی، پیش نمایشی از ظاهر آلبوم در چت را هنگام ارسال مشاهده کرده و می‌توانید فایل‌های انتخابی خود را مرتب و یا حذف کنید.

بیشتر بخوانید: 

همچنین در آپدیت جدید، پس زمینه‌های چت و عناصر طراحی جدیدی نیز به تلگرام اضافه شده و پیش نمایش وب پیوندهای t.me  هم ظاهر جدیدتری دارند. به کسانی که طرفدار حالت تاریک تلگرام هستند، خبر خوبی داریم. در آپدیت جدید تلگرام، حالت تاریک بسیار جذاب‌تر شده است. با اضافه شدن طراحی شفاف در قسمت بالای صفحه، موقع اسکرول صفحه، جلوه‌ای ویژه‌ای ایجاد می‌شود.

آپدیت تلگرام

قابل ذکر است که ویژگی‌های ذکر شده در این خبر مربوط به نسخه 8.6 تلگرام بوده که هم اکنون در اپ استور برای آیفون و آی پد در دسترس می‌باشد.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع : macrumors

نظر شما در مورد آپدیت جدید تلگرام 8.6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر