;
coinex

نرخ تورم فوریه 2022 آمریکا مشخص شد

نرخ تورم فوریه 2022 آمریکا مشخص شد و رشد 7.9 درصدی آن سرمایه‌گذاران را به سوی بازار بیت‌کوین هدایت کرده است، روزهای آینده تاثیرگذار خواهد بود

بیت‌کوین بزرگ‌ترین ارز بازار توانست در 39,300 ثابت بایستد، برخی از معامله‌گران بر این اعتقاد هستند که بیت‌کوین مقابل تورم گزینه مناسبی است

ادوارد مویا آنالیزور بازار گفت: 《 بیت‌کوین بعد از ششمین گزارش تورم و امیدها به شکست مزاکرات دیپلماتیک بین اوکراین و روسیه همچنان مقاومت می‌کند. اما همچنان بیت‌کوین معامله پر ریسکی است با توجه به اخبار اوکراین.》

بنزین، مسکن، خوراک از عوال اصلی نرخ تورم فوریه 2022 آمریکا

بنزین در ماه فوریه رشد 6.6 درصدی در فوریه را تجربه کرد و برای سومین ماه پیاپی افزایش قیمت را شاهد بود. آنالیزها نشان می‌دهد با توجه به قیمت نفت افزایش قیمت ادامه خواهد داشت و افزایش تورم منجر به این می‌شود که بیت‌کوین هم رشد کند.

نرخ تورم فوریه 2022 آمریکا مشخص شد

هزینه خورد و خوراک  نسبت به ماه فوریه 2021 افزایش 8.6 درصد داشته است،این بیشترین افزایش سالانه از 1981 است. طبق گفته دپارتمان کارگری گوشت در همین زمان 16 درصد رشد داشته است.

تورم آمریکا در ماه فوریه به بالاترین حد خود طی چهار دهه اخیر رسیده است، عدم هماهنگی عرضه و تقضا منجر به افزایش قیمت بنزین شده است.

بیشتر بخوانید:

طبق اعلام دپارتمان کارگری در روز سشنبه قیمت مصرف کننده 7.9 درصد نسبت به 12 ماه گذشته رشد داشته، سریع‌ترین رشد از 1982. به طور میانگین قیمت مصرف کننده ماهانه در ماه فوریه 0.8 درصد و ماا ژانویه 0.6 درصد است.

توروم ماهیانه برای غذا و انرژی 0.5 در ماه فوریه بوده است،کمتر از پیش‌بینی آنالیزها. بیشتر میانگین توروم به خاطر هزینه مسکن، لواز خانه و هزینه پرواز بالا رفته است.

مقالات بیشتر در تکراتو:

 

.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر