;
coinex

ارائه پلتفرم کپی تریدینگ در بروکر آرون گروپس

فرزاد وجیهی مدیرعامل بروکر آرون گروپس اعلام کرد این بروکر با ارائه امکان استفاده از پلتفرم کپی تریدینگ ، خدمات معاملاتی خود را گسترش داده است.

بروکر بین‌المللی آرون گروپس خدمات معاملاتی کپی تریدینگ را با پلتفرم معتبر ZuluTrade ارائه می‌دهد. وی با اعلام این خبر افزود بروکر آرون گروپس برای ارائه خدمات تازه راه‌اندازی شده کپی تریدینگ، با شرکت صاحب‌نام ZuluTrade مشارکت کرده است.

مدیرعامل آرون گروپس اشاره کرد که مشتریان این بروکر ازاین‌پس می‌توانند سیگنال‌ها و استراتژی‌های یک معامله‌گر با عملکرد بالا را کپی کنند و در عوض از فعالان باتجربه‌تر بازار پیروی کنند و معاملات پر سودی را رقم بزنند. وی افزود:

پلتفرم کپی تریدینگ زولو که به‌تازگی راه‌اندازی شده است، رتبه‌بندی عملکرد معامله گران را مشخص می‌کند تا شناسایی معامله گران موفق برای مشتریان آسان شود.

همچنین نحوه استفاده از این پلتفرم برای معامله گران مبتدی به طور کاملا رایگان در آکادمی بروکر آرون گروپس ارائه می شود.

پلتفرم ZuluTrade ، در زمان شروع  معامله به مشتریان امکان انتخاب بهتری را می‌دهد. بدین ترتیب که با پیروی از یک معامله‌گر مستقل و موفق، مشتریان می‌توانند عملکرد معامله‌گر را در یک دوره زمانی مشاهده کنند و در معاملاتشان تصمیمی آگاهانه بگیرند و بی شک با استفاده از این پلتفرم انجام معاملات برای مشتریان آسان‌تر خواهد شد.

نکته مهم اینکه با استفاده از این پلتفرم مشتریان بروکر آرون گروپس به استراتژی و به تکنیک‌های معاملاتی هزاران معامله‌گر در بهترین بروکرهای جهان دسترسی خواهند داشت.

امروزه علاقه به استفاده از کپی تریدینگ به طور قابل‌توجهی افزایش‌یافته است. چندین کارگزاری فارکس بزرگ در سراسر جهان همچون FXCM  و OANDA  و… پلتفرم مبتکرانه زولو را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد  مشتریان ارائه کرده اند.

کپی تریدینگ یک سیستم مدیریت مالی است که به شما اجازه می‌دهد که اگر خودتان بنا به هر دلیلی نمی‌توانید معامله کنید، با کمک این سیستم بتوانید معاملات یک معامله‌گر دیگر را در حساب خود کپی کنید و به‌این‌ترتیب از سود آن نیز بهره ببرید.

در بروکرهای مختلف نام‌های مختلفی همچون (سبدگردان)  PAMM، (سرمایه گذاری طبقه بندی) RAMM  و یا (سرمایه گذاری در کپی تریدینگ) Invest  برای این نوع سرمایه‌گذاری می‌گذارند.

بروکر آرون گروپس یک مجموعه مالی بین‌المللی در زمینه خدمات مالی و بازارهای فارکس با چندین شعبه فعال در کشورهای مختلف است. فعالیت‌های این کارگزاری متنوع است. آرون گروپس امکان معامله بیش از 500 مارکت بین‌المللی و تومانی و همچنین دسترسی به خریدوفروش سهام شرکت‌های خارجی را برای معامله گران فراهم نموده است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر