;
coinex

برنامه مهمونی ایرج طهماسب نوروز 1401 پخش می‌شود

برنامه مهمونی ایرج طهماسب در آغاز سال نو که هیچ ارتباطی با برنامه پر‌طرفدار کلاه‌قرمزی ندارد در شبکه نمایش خانگی مهمان خانه‌های شما خواهد شد. در ادامه‌ی این خبر با تکراتو همراه باشید.

در سال‌های گذشته برنامه‌ی کلاه قرمزی با اجرای ایرج طهماسب، یکی از پرطرفدار‌ترین برنامه‌ها در تعطیلات نوروز بود. اما چند سالی می‌شود که سری‌های جدید این برنامه دیگر تولید نشده است.

حال ایرج طهماسب پس از 4 سال دوری از تلویزیون و سینما با برنامه‌ای متفاوت از کلاه‌قرمزی به نام «مهمونی» در نوروز 1401، مهمان خانه‌های شما می‌شود.

برنامه مهمونی ایرج طهماسب

گفته می‌شود این برنامه با با گارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی و علیرضا فراهانی بدون حضور حمید جبلی (شخصیت کلاه قرمزی) در این پروژه، در نوروز 1401 پخش خواهد شد.

این نکته را نیز باید اضافه کرد که تا‌کنون دو قسمت از این برنامه آماده شده است که در آن شخصیت‌های جدیدی که هیچ ارتباطی با عروسک‌های برنامه کلاه‌قرمزی ندارد، با صداپیشگی هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان و کاظم سیاحی، حضور دارند. همچنین عروسک‌‌ساز، مرضیه محبوب در این مجموعه ایفای نقش می‌کند.

برنامه مهمونی ایرج طهماسب
برنامه ایرج طهماسب 

برنامه  ایرج طهماسب درواقع فرصتی جدید برای بازگشت او، به عرصه سینما و برنامه‌سازی را فراهم کرده است که از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی، روی پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

بیوگرافی ایرج طهماسب

ایرج طهماسب متولد 1338 در تهران به عنوان مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، کارگردان و فیلم‌نامه‌‌نویس فعالیت دارد. طهماسب دانش‌آموخته رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او فعالیت هنری‌اش را با نقش‌آفرینی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد. او با بازیگری، کارگردانی در مجموعه‌های تلویزیونی همچون کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی و سروناز و کلاه قرمزی و بچه ننه سابقه هنری خود را کامل کرد. او همسر مرجان مدرسی (منشی صحنه) و برادر ناصر طهماسب (دوبلور) است و صاحب دو دختر به نام های گلناز و یاسمن است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص برنامه ایرج طهماسب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    کی تطیل کرده ؟!!! خودش نمیسازه

    پاسخ

    من اشق کارتون کلاه قرمزی ام و اگر دارم میمیرم خبر اینکه کلاه قرمزی شروع میشه من رو زنده میکنه !!!! لطفا به جای برنامه ی « مهمونی » برنامه ی « کلاه قرمزی » را پخش کنید ،کمک🤝🤝🤝🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲کلاه قرمزی شروع شود خدای مهربونم ،🤲🤲🤲🤲🤲

    پاسخ

    😭😭😭😭😭😭 واقعا 😭😭😭😭😭😭😭

    پاسخ

    چششون واسه یه ذره شادی عروسکی مردم وا نمیشه کلاه قرمزی رو تعطیل کردن

    پاسخ