;
coinex

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید را تماشا کنید.

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400

بعد از باخت سنگین در دربی منچستر که با غیبت حاشیه‌ساز کریستیانو رونالدو همراه بود، بهترین اتفاق برای هواداران شیاطین‌سرخ بازگشت این فوق‌ستاره با گلزنی بود. رونالدو مقابل تاتنهام نه تنها برگشت و گلزنی کرد، بلکه با هت‌تریک باعث شد تیمش و خودش با بهترین روحیه به استقبال نبرد حساس با اتلتیکومادرید بروند. یونایتد سال‌هاست که در لیگ قهرمانان به موفقیت قابل ذکری نرسیده و شاید رالف رانگنیک فرمول این مسابقات را بهتر از لیگ برتر بلد باشد. در هر صورت با رقیب سرسختی روبه‌رو خواهند شد که تابه‌حال هم آن را نبرده‌اند. این بهترین فرصت برای رونالدو است که خودش را بیش از پیش نشان بدهد و اعلام کند که تمام‌شدنی نیست. کل‌کل‌های او با سیمئونه که قبلاً دیده بودیم باز هم تکرار خواهد شد؟

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400
پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400, پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید, منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400, منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید, پخش زنده منچستر یونایتد, بازی امشب منچستر یونایتد, لیگ قهرمانان اروپا, پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا,

وضعیت اتلتیکومادرید در جدول لالیگای اسپانیا آنچنان خوب نیست. از تیم دیگو سیمئونه به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی انتظار خیلی بیشتری می‌رفت، ولی آن‌ها مدت‌هاست که از رئال‌مادرید عقب مانده‌اند. در هر صورت باید تلاش کنند بین ۴ تیم بالای جدول بمانند. بعد از چند باخت در ماه دسامبر ۲۰۲۱، روخی‌بلانکو برگشته و با ۴ برد متوالی به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. عملکرد اتلتیکو در اروپا هم آنچنان خوب نبوده و در بازی رفت نتوانستند برد مقابل یونایتد را حفظ کنند. با این حال اتلتیکو خاطره خوبی از آخرین حضور در مرحله حذفی در انگلیس دارد. برد تاریخی مقابل لیورپول در آنفیلد که یادتان هست؟ در ضمن سیمئونه دوست ندارد باز هم مقابل رونالدو مغلوب باشد و مثل آن دیدار مقابل یوونتوس کارهایش را ستاره پرتغالی تلافی کند.

همچنین دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین اتلتیکومادرید و منچستریونایتد با تساوی ۱-۱ تمام شد. فلیکس برای اتلتیکو و الانگا برای یونایتد گلزنی کردند.

ساعت بازی منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید کی است؟

ساعت بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400 از شبکه ۳

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400 از BT Sport

پخش زنده منچستر یونایتد اتلتیکو مادرید 24 اسفند 1400 از beIN Sport

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر