;
coinex

گزارش اسنپ‌تریپ از عملکردش در عبور از بحران کرونا

گزارش اسنپ‌تریپ با رویکرد عملکردش در سه بازه پیش از کرونا، اوج پاندمی و پس از واکسیناسیون سراسری منتشر شد. این گزارش در هشت فصل و ۴۷ صفحه ارائه شده است.

در این گزارش به تفصیل پیرامون تاثیر ویروس کرونا بر یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های جامع فروش خدمات سفر توضیح داده شده که می‌توان به نوعی نشان‌دهنده تاثیر کرونا بر صنعت گردشگری باشد و از جایی که اسنپ‌تریپ پیشتاز این صنعت است، با ارائه آمار رشد و فروشش در این سه بازه زمانی، توانسته تصویری از رفتار مردم پیرامون حوزه‌ی سفر را نشان دهد.

گزارش اسنپ‌تریپ از عملکردش در عبور از بحران کرونا

مهم‌ترین بخش‌های گزارش عملکرد اسنپ‌تریپ به مقابله و واکنش این کسب و کار در مواجهه با شیوع ویروس کرونا، دعوت مردم به ماندن در خانه و جلوگیری از سفرهای غیرضروری، روند رشد و فروش و مقایسه‌ی آن در سه بازه مطرح شده و ارائه آمار و ارقام از رکوردهای داخلی است.

اسنپ‌تریپ می‌گوید به عنوان پیشتاز بازار گردشگری در روزهای اوج پاندمی و پیک‌های مختلف ویروس کرونا توانسته بخش مهمی از بازار فروش آنلاین خدمات سفر را در دست نگه‌ دارد و از همین رو، روند رشد خودش را حتی در سال ۹۹ هم صعودی حفظ کرده است.

به گزارش روابط عمومی این شرکت؛ در حال حاضر اسنپ‌تریپ با تحت پوشش قرار دادن کل کشور توانسته در ۱۷۱ شهر برای رزرو هتل داخلی خدمات ارائه دهد و همچنین بیش از ۳۷۰ مسیر پروازی را در سراسر ایران برای خرید بلیت در دسترس مشتریان خود قرار داده. همچنین در این گزارش خدمات برون‌مرزی اسنپ‌تریپ، به وسعت جهان مطرح شده که بر این اساس می‌توانید با استفاده از مرجع فروش در بین بیش از ۹۶ هزار شهر خارجی در سراسر دنیا هتل رزرو کنید و در ۱۳۵ هزار مسیر پروازی مختلف در هرجای جهان بلیت بخرید.

از دیگر موارد قابل توجه در این گزارش، اشاره به رشد فروش در سرویس‌های مختلف این شرکت است:

رزرو هتل داخلی

آمار فروش هتل داخلی این گزارش نشان می‌دهد که اسنپ‌تریپ در حوزه رزرو هتل داخلی با عبور از دوران اوج پاندمی و انجام واکسیناسیون سراسری توانسته ۲۴ درصد نسبت دوران قبل از کرونا رشد داشته باشد و پس از عبور اوج پاندمی توانسته نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد را در سرویس هتل داخلی به دست آورد.

رزرو هتل خارجی

با اینکه سال ۹۹ برای اهالی صنعت گردشگری روزهای خسارت‌بار مواجهه رکود سفر بود اما اسنپ‌تریپ بنا به اقتضای مشتریان خود در همین سال تصمیم گرفت امکان رزرو هتل خارجی را به مجموع خدماتش اضافه کند و از همین رو توانست با همه سختی‌ها در سال ۱۴۰۰ نسبت به ۹۹ رشد ۵۵۵ درصدی را در این سرویس از آن خود کند.

خرید بلیت پرواز داخلی

سال ۹۹ و همزمان با اوج پاندمی؛ بسیاری از سفرهای مردم کاهش پیدا کرده اما اسنپ‌تریپ اعلام می‌کند در کنار کوچک شدن اندازه بازار، رشدش نسبت به سال قبل متوقف نشده و حتی در این بازه هم ۹۳ درصد رشد به دست آورده و طبق این گزارش؛ سرویس بلیت داخلی اسنپ‌تریپ از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ در مجموع ۲۳۸ درصد رشد داشته و سهم بزرگی از بازار فروش بلیت پرواز داخلی را سهم خود کرده است.

خرید بلیت پرواز خارجی

اسنپ‌تریپ از آن دسته کسب و کارهایی است که دوران پاندمی را یک موقعیت مناسب برای رشد و حرکت رو به جلو دریافت و در همان بین به وسعت خدمات و سرویس‌هایش افزود. از همین رو؛ فروش بلیت پرواز خارجی را هم در همان دوران به دیگر خدماتش اضافه کرده است. بر اساس این گزارش فروش بلیت پرواز خارجی از زمان اضافه شدن به سرویس‌های اسنپ‌تریپ (پاییز ۹۹) تا پاییز ۱۴۰۰ رشد بی‌نظیر ۸۷۰ درصدی را به دست آورده.

بلیت اتوبوس و قطار

اتوبوس و قطار را می‌توان به نوعی از سرویس‌های جدید اسنپ‌تریپ به حساب آورد. چنانکه اتوبوس از سال ۱۳۹۸ و قطار از سال ۱۳۹۹ به مجموع سرویس‌هایش اضافه شد. طبق این گزارش می‌توان فهمید که حتی با محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله‌گذاری که برای اتوبوس و قطار منحنی رشد اسنپ‌تریپ صعودی بوده است.

همچنین اسنپ‌تریپ اعلام کرده است که در بخش پشتیبانی توانسته سال ۱۴۰۰ را با یک رکورد قابل توجه از سر بگذراند و بر طبق این گزارش؛ مبلغ قابل استرداد ۹۰ درصد از مشتریان به طور میانگین در کمتر از یک ساعت بازگردانده می‌شود.

شما می‎‌توانید این گزارش را بطور کامل از اینجا دانلود و مطالعه نمایید.

پایان خبر/ تکرانو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر