;
coinex

نخستین تیزر سریال زیرخاکی 3 را تماشا کنید

طبق آخرین اخبار از اتمام تقریبی تصویر‍‌برداری سریال فوق العاده زیرخاکی 3 و پخش این سریال در نوروز 1401، حال در واپسین روز‌های سال، نخستین تیزر سریال زیرخاکی 3 رونمایی شد. با تکراتو همراه باشید.

عوامل این سریال در این روز‌ها «زیرخاکی» را برای نوروز 1401 آماده‌سازی می‌کنند. فصل سوم این سریال کمدی-تاریخی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا مانند فصل دوم آن، از روی آنتن شبکه یک پخش خواهد شد.

سریال زیرخاکی 3

داستان این سریال درمورد مردی است که در دهه‌‌های 1350 شمسی و 1360 شمسی به دنبال زیرخاکی می‌گردد. در این هنگام در حالی‌که او از ماجرا‌هایی که در پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد کاملا بی‌خبر است، به دلیل مسائلی همچون دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و غیره به دردسر می‌افتد.

در قسمت آخر سریال زیرخاکی 2 با اسیر شدن پژمان جمشیدی و هومن برق نورد توسط نیرو‌های بعثی عراقی، پایان این سریال به‌گونه‌ای بود که بینندگان این سریال را منتظر فصل‌های بعدی «زیرخاکی» بگذارد.

با نقش‌آفرینی هومن برق نورد در فصل دوم این سریال، بار دیگر او توانایی خود را در بازیگری به اجرا گذاشت و نشان داد که به غیر از بهنام تشکر می‌تواند زوج خوبی برای بازیگران دیگری همچون پژمان جمشیدی باشد.

حال در این فصل از سریال، با اشتباه گرفتن فریبرز باغ‌بیشه با یکی از فرماندهان ارشد و رسیدن به اردو‌گاه اسیران جنگی، اتفاقات جالبی خواهد افتاد، که تا پخش رسمی این سریال باید منتظر ماند.

بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، با حضور افتخاری هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی و نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، رامین راستاد، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی‌زاده، مریم سرمدی، مهری آل‌آقا، ابراهیم طلعتی‌نژاد، فاطمه نیشابوری، محمدرضا فرزام، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، رزاق رادان، افشین طایی و رایان سرلک در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

.

نظر شما در خصوص فصل جدید زیرخاکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    زیرخاکی سریال خوش ساخت و در زمینه کمدی موفق بوده که از پر بیننده ترین مجموعه های تلویزیون در سال های اخیر هستش که در خاطره ها خواهد ماند.

    پاسخ

    بنده خودم فیلم ساز هستم و در حال نگارش فیلمنامه سریال آبی کم رنگ می باشم و سریال زیرخاکی را تایید می کنم

    پاسخ

    عالی و زیبا

    پاسخ