;
coinex

همسر سرنا امینی کیست؟ آیا او ازدواج کرده است؟

همسر سرنا امینی کیست؟ آیا او ازدواج کرده است؟ سرنا امینی بلاگر و طنز پرداز که اخیرا با ساخت کلیپ های طنز در اینستاگرام  به عنوان یک چهره جدید توانسته در بین بلاگر‌های ایرانی قرار بگیرد. در ادامه برای جزئیات بیشتر، با تکراتو همراه باشید.

سرنا امینی متولد 28 دی 1372 در شهر مشهد،  چهره اینستاگرامی که کار اصلی وی در ساختن کلیپ های طنز و گرفتن تبلیغات و کسب درآمد  است. تحصیلات آکادمیک وی در رشته عکاسی دیجیتال است که توانسته با ساخت ویدیو های طنز در سوشال مدیا و اینستاگرام مشهور شود.

همسر سرنا امینی کیست؟ آیا او ازدواج کرده است؟

سرنا امینی متولد 28 دی 1372 در شهر مشهد که واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلات آکادمیک وی در رشته عکاسی دیجیتال است که توانسته با ساخت ویدیو های طنز در سوشال مدیا و اینستاگرام مشهور شود. در حالی که او پیشنهادی برای کار حرفه‌ای در عرصه‌ی بازیگری را دارد و همچنین او مادر است.

سرنا بیشتر به آرایش کردن، میکاپ، عاشق سفر کردن به طبیعت و ورزش کردن است. او همچنین از خواننده ها به علی عبدالمالکی بسیار علاقمند است. او علاقه‌ی زیادی به فیلم هندی و سلمان خان‌ و شاهرخ خان دارد. او از علاقه اش به سینما گفت و همچنین این که آرزو دارد روزی بتواند در سینما بازیگر شود. او بشدت به کار‌های جواذ عزتی علاقمند است و اورا الگوی خود قرار داده است. از بین بازیگران ایرانی نیز او به ترانه علیدوستی پریناز ایزدیار علاقه دارد.

سرنا امینی سومین فرزند خانواده است و یک خواهر به نام سلین و یک برادر دارد. سرنا قبل از وارد شدن در شغل بلاگری ازدواج کرده است. ماجرای آشنایی وی با همسرش در زمانی است که ور در یک عکاسی شاغل بوده است و در آن جا به واسطه یک خانم با شوهرش آشنا می‌شود. و بعد از 3 جلسه خواستگاری آن دو با یکدیگر ازدواج کردند. حاصل ازدواج آن دو با یکدیگر یک فرزند پسر است. از همسر سرنا امینی اطلاعات جزئی زیادی در دسترس نیست جز اینکه در ساخت کلیپ و بازی کردن در برخی کلیپ های سرنا کمک می‌کند.

همسر سرنا امینی

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره سرنا امینی چهره معروف اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی ادم خوبی هست

    پاسخ