;
coinex

رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو [عکس دو نفره را منتشر کردند]

رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو با انتشار عکس های دونفره از سوی خانم بازیگر اعلام شده است. امیر تتلو و سحر قریشی برای اولین بار عکسی دو نفره از خود منتشر کردند. تا انتهای مطلب همراه باشید.

شب گذشته تتلو اولین عکس مشترک با سحر قریشی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده و س از آن سحت قریشی نیز در اینستاگرام خود با انتشار همان تصویر نوشت: «با سیگارم سوزوندم نوکِ این زبونمو به هیشکی به جز تو نگم دوستت دارم !! رفیق ، ننه بابای منی.» سحر قریشی در کانال یوتیوب خود همچنین تصویر خودش در آغوش تتلو را منتشر کرد و نوشت «من از سیل و غم و طوفان گذر کردم به احترام وجود تو»

رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو [عکس دو نفره را منتشر کردند]

رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو نخستین بار است که در رسانه‌ها با انتشار تصاویری انعکاس می‌یابد. خواننده جنجالی در کانال یوتیوب خود در این زمینه نوشته است:

من نظرم هنوزم راجع به ازدواج و بچه دار شدن همونه که بارها و بارها گفتم و به نظرم عشق وجود نداره و بلخره یه روزی آدما از هم جدا میشن !! امّا اینا دلیل نمیشه که حاج خانم رو دوست نداشته باشم !! من امروز ایشون رو اونقدری دوست دارم که گذشته ش برام مهم نباشه و اونقدری برام جذاب و کامل هستن که نخوام به شخص دیگه ای فکر کنم و راجع به فردا و روزای آینده و راجع به اینکه چی پیش میاد هم هیچی نمیدونم مثل شما که نمیدونید !! ترجیح میدم آینده ی خودم و ایشون رو به دست طبیعت بسپرم ولی خب برای بهتر شدنش هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم ! تامام ؟

رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو [عکس دو نفره را منتشر کردند]

در ضمن ایشون هم انقدری من رو دوست دارن که گذشته م براشون مهم نباشه !! به نظر من اتفاقا آدما هرچی عین من پرونده شون سیاه تر باشه بخشیدنشون سخت تره و عشق بیشتری میخواد !! دقت کنید !! اگه گذشته ی من از نظر شما سیاه هستش پس ایشون اگه واقعا دوستم نداشت نمیتونست گذشته ی سیاهمو نادیده بگیره !! خیلی باید یکی رو دوست داشته باشی که اینهمه حرف مردم رو به جون بخری و بازم طرف رو بخوای !! البته همه ی اینا اصلا به شما ربطی نداره ولی میگم که ذهنتون باز شه تو زندگی های خودتون استفاده کنید از این بحث ها !

رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو [عکس دو نفره را منتشر کردند]

امیر تتلو مدت‌هاست در ترکیه به سر می‌برد و هر از چندی شایعه‌ها و جنجال‌هایی از او به گوش می رسد. رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو قبل‌تر و در ماه بهمن تنها در حد شایعه بود و حالا این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود گرفتند. ماه گذشته ویدیویی از سحر قریشی در ترکبه و در ویلای تتلو منتشر شده بود که صدای خواننده مشهور نیز در پس زمینه تصویر به گوش می‌رسید. تتلو همچنین در کانال یوتیوب خود به طرفداران گفته بود که در شرف ازدواج است، اما تاکنون از همسر آینده خود نامی به میان نیاورده بود.

رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو [عکس دو نفره را منتشر کردند]

محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده بسیاری از آثار قریشی در مصاجبه‌ای در خصوص سفر خانم بازیگر به ترکیه و ملاقات با تتلو گفته است که «قریشی چند ماه قبل به او گفته بود که می خواهد ازدواج کند و تا جایی که او می داند فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.» به علاوه تتلو نیز در تلگرام اعلام کرده که قصد این دو از این رابطه ازدواج است و «سفر قریشی به ترکیه تنها به دلیل علاقه ی قلبی و واقعی آن ها به یکدیگر بوده و نه ترک کشور یا کشف حجاب و مسائل حاشیه ای دیگر.»

رابطه علنی سحر قریشی و امیر تتلو [عکس دو نفره را منتشر کردند]

تتلو با اعلام اینکه مشکلی با ادامه ی فعالیت های قریشی ندارد و برای آنکه مشکلی برای فعالیت حرفه ای قریشی در ایران رخ ندهد از او در ویدئوهای خود استفاده نمی کند. به هوادارانش گفته است:

گران بعدش هم نباشین! ما اوکی هستیم! فوقش نتونستیم با هم کنار بیایم طلاق میگیریم.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    دوتاشون چندشن 😂😂😂حالهم بهم خورد

    پاسخ

    هم عکسا فتوشاپه هم اگرم فتوشاپ نباشه هم هردوشون مگه آدمن که ازدواج کنن فک کردن کین بیشعورای اسکل

    پاسخ

    عکسا همه فتوشاپ بودن ..اگه کمی دقت کنین متوجه میشین فتوشاپه
    ولی خدایی اون پخمه ای که وقت گذاشته برا فتوشاپ عکسا از این دوتا هم اسکل تره🙄😂

    پاسخ

    لیاقتت همین تتلو بود ، خانم تتلو مبارک .
    چند روز دیگه هم اون یکی ، حتما اضغرو

    پاسخ

    عیی جفتشونم چندشن🤢

    پاسخ

    یه دنیا رو گذاشتین سر کاراا .

    پاسخ

    آفرین به‌به اتفاقا خیلی بهمم میایید دقیقا برای هم ساخته شدین . خیلی مبارکه . ملکهههههههه و پاااااادشااااااه 🤢🤮

    پاسخ