;
coinex

اپلیکیشن استارلینک رکورد دانلود اپ در اوکراین را شکست

اپلیکیشن استارلینک که مخصوص دریافت سرویس اینترنت ماهواره‌ای است در روز یکشنبه ۲۱ هزار بار دانلود شد. بیشترین دانلود اپ‌استارلینک از سوی اکراینی‌ها صورت گرفته است.

اینرنت ماهواره‌ای استارلینک از روز‌های اول جنگ اکراین به مردم این کشور قول خدمات رسانی را داد و به قول خود عمل کرد. برای نخستین بار زلنسکی، رهبر اکراین درخواست خدمات اینترنت ماهواره‌ای را برای مردم کشورش داده بود. در روزهای دوشنبه و یکشنبه در سرتاسر جهان اپ استارلینک ۲۱هزار بار دانلود شده است. این اپ به کاربر اجازه می‌دهد تا از اینترنت ماهواره‌ای اسپیس_ایکس استفاده کنند.

اپلیکیشن استارلینک رکورد دانلود اپ در اوکراین را شکست

به گزارش شرکت «سنسور تاور»، اپ‌استارلینک که امکان دسترسی به سرویس اینترنت ماهواره‌ای #اسپیس_ایکس را فراهم می‌کند، در روز یکشنبه در سطح جهان 21 هزار بار از طریق اپ استور و گوگل پلی دانلود شد که بیشترین دانلود در یک روز محسوب می‌شود. اکثر این دانلودها مربوط به کشور اوکراین بوده‌اند. استارلینک در روز یکشنبه و دوشنبه پردانلودترین برنامه در اپ استور اپل در اوکراین بود.

گزارش سنسور تاور از افزایش بیش از سه برابری میزان دانلود جهانی این برنامه از طریق اپ استور و گوگل پلی در دو هفته اخیر خبر می‌دهد. مجموع دانلود استارلینک از اپ استور و گوگل پلی در اوکراین به 98 هزار بار رسیده است.

بیشترین دانلود اپلیکیشن استارلینک در اکراین

اپلیکیشن استارلینک چگونه کار می‌کند؟

اپ‌استارلینک برای دو سیستم عامل اندروید و ios وجود دارد. کاربران بعد از خرید اشتراک بتا و تمام تجهیزات زمینی استارلینک با پرداخت اشتراک ماهانه می‌توانند از طریق این اپ ارتباط اینترنتی خود را مدیریت کنند.

اپ‌استارلینک دستورالعمل نصب دیش گیرنده استارلینک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین وضعیت ارتباط شامل کیفیت سیگنال را نیز گزارش می‌کند. عملکرد این اپ مشابه دیگر برنامه‌های موبایل برای مدیریت ارتباط وای فای خانگی و روتر است. در ایمیلی که این شرکت برای کاربران ارسال کرده، قیمت، سرعت و تاخیر مورد انتظار به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر