;
coinex

مشخصات شیائومی میکس 5 (Xiaomi MIX 5) در گیک‌بنچ رویت شد

اخیرا وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ، امتیازها و مشخصات شیائومی میکس 5 را در منتشر کرده است. گفته می‌شود که این گوشی همراه با شیائومی میکس 5 پرو (Xiaomi MIX 5 Pro) راه‌اندازی خواهد شد.

شیائومی خود را برای رونمایی و عرضه نسل جدید سری میکس آماده می‌کند. شیائومی میکس 5 به عنوان نسل جدیدی از شیائومی میکس 4 کار خود را آغاز می‌کند. این گوشی هرگز در بازارهای جهانی راه‌اندازی نشد و فقط در بازار چین به فروش رسید.

تاریخ دقیق رونمایی شیائومی میکس 5 مشخص نیست؛‌ اما تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که تا چند ماه آینده نباید منتظر رونمایی از این گوشی باشیم. با این‌حال، مشخصات شیائومی میکس 5 در گیک‌بنچ رویت شده که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

مشخصات شیائومی میکس 5

یک گوشی هوشمند با شماره مدل 2203121C در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده که برخی شایعات، این شماره مدل را مربوط به گوشی Xiaomi MIX 5 می‌دانند. این گوشی با اسم کد Thor هم مشخص شده است.

مشخصات شیائومی میکس 5 (Xiaomi MIX 5) در گیک‌بنچ رویت شد

حتی این احتمال هم وجود دارد که شماره مدل ذکر شده، برای گوشی شیائومی میکس 5 پرو باشد. امتیازهایی که این گوشی هوشمند با شماره مدل 2203121C دریافت کرده،‌ 1257 و 3456 برای آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای است.

اگر اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ را مربوط به مشخصات شیائومی میکس 5 بدانیم، بد نیست به سایر مشخصاتی که در این پلتفرم منتشر شده نیز اشاره کنیم. شیائومی MIX 5 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است. این تراشه هشت‌‌ هسته‌ای از چهار هسته با قدرت 1.79 گیگاهرتز، سه هسته با قدرت 2.50 گیگاهرتز و یک هسته با قدرت 3.00 گیگاهرتز بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات فاش شده در گیک بنچ باید به رم 12 گیگابایتی،‌ اندروید 12 و رابط MIUI 13 اشاره کرد.

آنچه از مشخصات شیائومی میکس 5 می‌دانیم

اطلاعات زیادی درباره مشخصات Xioami MIX 5 منتشر نشده است؛‌ با اینحال انتظار داریم که از مشخصات رده‌بالا و پیشرفته‌ای نسبت به نسل قبلی خود برخوردار شود. این گوشی احتمالا به سیستم شارژ 150 واتی مجهز می‌شود.

مشخصات شیائومی میکس 5 (Xiaomi MIX 5) در گیک‌بنچ رویت شد

شایع شده که شیائومی برای طراحی دوربین میکس 5 قصد دارد با شرکت لایکا همکاری کند؛ بنابراین باید انتظار بهترین‌ها را از تنظیمات دوربین این گوشی داشته باشیم.

گفته می‌شود که شیائومی میکس 5 از سه لنز دوربین برخوردار می‌شود. لنز اصلی آن احتمالا 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. لنز 48 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 2x هم سایر تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

در نمای جلویی گوشی هم احتمالا یک سنسور 48 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. برخی بر این باورند که شیائومی از تراشه جدید Surge C2 در سری شیائومی میکس 5 رونمایی می‌‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی میکس 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر