;
coinex

نظر جالب مدیرعامل PayPal در مورد ارزهای دیجیتال

دن شولمن، مدیرعامل PayPal ، افکار مثبت خود را در مورد فضای کریپتو تکرار کرده است، به اعتقاد او ارزهای دیجیتال نحوه پیشرفت بازار مالی را تغییر می‌دهد

شولمن معتقد است که تلاقی بین دارایی های دیجیتال، CBDC ها، استیبل کوین ها و کیف پول های دیجیتالی می تواند نحوه پیش رفتن دنیای مالی را دوباره تعریف کند.

مدیر عامل پی پال گفت:

تقاطع بین CBDC، استیبل کوین‌ها، کیف پول‌های دیجیتال و سودمندی پیشرفته پرداخت‌ها از طریق ارزهای دیجیتال نه تنها جذاب است، بلکه فکر می‌کنم بسیاری از دنیای مالی را در آینده بازتعریف خواهد کرد.

مدیرعامل PayPal به قیمت آینده بیت‌کوین اهمیت نمی‌دهد

علاوه بر این، شولمن برای مدتی مدافع صنعت کریپتو بوده است و در سال 2019(1397) گفت که مقداری بیت کوین، در اختیار دارد.

در 14 مارس(23اسفند)، شولمن پیش از برگزاری کنفرانس بین المللی سرمایه گذاری و نوآوری Axis Tel Aviv که در مرکز صلح و نوآوری Peres در روز سه شنبه، 29 مارس(9فروردین) برگزار می شود، با CTech صحبت کرد.

مطالب مرتبط:

شولمن در این مصاحبه پیش‌بینی کرد که ترکیب دارایی‌های دیجیتال، CBDCها، استیبل کوین‌ها و کیف پول‌های دیجیتال همگی عواملی هستند که می‌توانند بخش پولی را تغییر دهند. وی توضیح می‌دهد:

من بسیار هیجان‌زده هستم که فناوری دفاتر رمزنگاری و دیجیتال چه می‌تواند برای سیستم مالی آینده انجام دهد. فکر می‌کنم چیزهای اولیه‌ای که همه درباره ارزهای دیجیتال فکر می‌کنند، خرید و فروش آن، و اینکه فردا قیمت بیت‌کوین چقدر خواهد بود، برای من کمترین جذابیت در مورد ارزهای دیجیتال است.

مدیرعامل PayPal

در همین حال، کل فضای کریپتو به ارزش دلار بیت‌کوین و پیش بینی حرکات آن در ماه ها و سال های آینده چشم دوخته است. با این حال، شولمن فکر می کند که این مهم نیست. از نظر او، آنچه اهمیت دارد ارزش صنعت دارایی دیجیتال و توانایی آن برای تأثیر مثبت در دنیای مالی است.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: Coinquora

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر