;
coinex

ساعت پخش شهروند و مافیا نوروز 1401 [+ساعت پخش تکرار]

اگر از علاقه‌مندان مسابقه‌های فکری هستید، شهروند و مافیا یکی از آن‌هاست. برای اطلاع از ساعت پخش شهروند و مافیا نوروز 1401 در این نوشتار همراه ما باشید.

شهروند و مافیا یک مسابقه تلویزیونی هیجان‌انگیز و فکری است که طرفداران خاص خود را دارد. این برنامه که در فهرست برنامه های نوروزی 1401 قرار گرفته و به زودی از شبکه سلامت روی آنتن می‌رود.

مدل بازی در فصل اول مسابقه شهروند و مافیا به صورت بازی کلاسیک مافیا بود. اما در فصل‌های بعد شخصیت‌های جدیدی به بازی آمدند. این برنامه به تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی، نویسندگی سویل امینا و کارگردانی محمد رجایی ساخته شده، و پخش آن از مهر ماه 1398 از شبکه سلامت آغاز شده است.

ساعت پخش شهروند و مافیا نوروز 1401

شهروند و مافیا مسابقه‌ای خانوادگی است که در آن فرد با آزمون و خطا، تلاش در شناسایی افراد دیگر دارد؛ در این بازی، افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم می شوند و نبرد بین دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می‌شود.

ساعت پخش شهروند و مافیا نوروز 1401

در مسابقه شهروند و مافیا افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و بیشتر شهروندان این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی نمایند و برای حذف آن‌ها رای بدهند.

زمان پخش شهروند و مافیا نوروز 1401 هر شب ساعت 19 خواهد بود. بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه‌ی سلامت، ساعت پخش تکرار شهروند و مافیا نوروز 1401 23 است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین

پایتخت 7 نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

سویل امینا نویسنده این مسابقه بر نکات روان‌شناسانه‌ی این مسابقه تأکید داشته و گفته است: «شهروند و مافیا پر از رمز و راز است، تک‌تک آدم‌ها نقاب به‌صورت دارند و من باید همراه راوی باشم و او که آگاه به تمام اتفاقات است را هدایت کنم. معمولاً قبل از شروع برنامه نکات مهم را با راوی یا مجری برنامه هماهنگ می‌کنم. راوی باید مراقب رفتار و حرکت بدن و چهره باشد تا آدم‌هایی که حرفه‌ای هستند از روایت او حقیقتی را دریافت نکنند. حتی مجری باید سعی کند حرکت چشمش چیزی را لو ندهد و سعی کند کمترین تأثیر را در روال طبیعی بازی داشته باشد.»

ساعت پخش شهروند و مافیا نوروز 1401

اجرای (راوی) فصل اول مسابقه شهروند و مافیا را بهنام تشکر از بازیگران مطرح کشورمان به عهده داشت، اما از سری دوم این مسابقه و به دلیل آن که بهنام تشکر مشغول یک پروژه سینمایی بود، علی‌رام نورایی جایگزین او شد.

مسابقه «شهروند و مافیا» بر قدرت استدلال و مهارت افراد تأکید دارد و در آن سه نقش اصلی مافیا، دکتر، کارآگاه وجود دارد و سایرین هم شهروندان هستند.

ساعت پخش شهروند و مافیا نوروز 1401

علیرضا سلطانی خاستگاه اولیه این مسابقه را روسیه عنوان کرده و گفته است:

بسیاری از کشورها نسخه‌ای از این مسابقه ساختند اما ما تصمیم گرفتیم مسابقه‌ای طراحی کنیم که در آن بازی روان‌شناسانه با توجه به روحیات ایرانی‌ها پررنگ‌تر شود. برای ما موضوع تشخیص، راستی آزمایی و گفت‌وگو مهم بود چراکه هر کس از قدرت تشخیص استفاده کند می‌تواند قدرت تصمیم‌گیری درستی هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش شهروند و مافیا نوروز 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)