;
coinex

سرنا امینی کیست ؛ بیوگرافی و تصاویر جذاب او را از دست ندهید!

سرنا امینی بلاگر و طنز پرداز بوده که به عنوان چهره جدید در اینستاگرام طرفدار و فالور های میلیونی دارد. در ادامه برای دانستن بیوگرافی وی، با تکراتو همراه باشید.

سرنا امینی متولد 28 دی 1372 در شهر مشهد که واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلات آکادمیک وی در رشته عکاسی دیجیتال است که توانسته با ساخت ویدیو های طنز در سوشال مدیا و اینستاگرام مشهور شود. در حالی که او پیشنهادی برای کار حرفه‌ای در عرصه‌ی بازیگری را دارد و همچنین او مادر است.

سرنا امینی کیست

سرنا فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر دارد، سلین امینی، خواهر سرنا میکاپ آرتیست است.

در سال 98 وقتی 26 سال داشت فعالیت خود را با ساخت کلیپ و دابسمش آغاز کرد. آن موقع فقط 24 نفر فالوور داشت. بعد از آن با حمایت و تشویق خانواده ساخت کلیپ را شروع کرد و بعد از چند ماه شناخته‌تر شد و تعداد فالور‌هایش میلیونی شد.

قبل از شروع این کار مربی ایروبیک بوده و همیشه آرزو این را داشته تا بتواند بازیگر شود. وی با دیدن هر فیلم و سریالی این حسرت در دلش می‌آمد که دلش میخواهد بازیگر شود برای همین فضای شبکه اجتماعی را به عنوان فرصتی برای دیده شدن دید و از آن جا به ساخت کلیپ های طنز شروع کرد.

سرنا امینی
سرنا امینی به همراه همسرش

سرنا چند سال پیش ازدواج کرده است و برخی کلیپ ها را به همراه همسرش می‌گیرد. ثمره ازدواج آن‌ها یک فرزند پسر است. ماجرای آشنایی او با همسرش مربوط به زمانی می‌شود که سرنا در یک عکاسی مشغول به کار بوده و در آن جا به واسطه یک خانم ماجرای آشنایی او با همسرش آغاز می‌شود و بعد از سه جلسه خواستگاری آن دو با هم ازدواج می‌کنند. خانم موجب آشنایی او با همسرش می‌شود.

علی عبدالمالکی یکی از خواننده‌های مورد وی بوده و زمانی که این خواننده سرنا را در اینستاگرام فالو کرد، او گفت:

بهترین اتفاق برای من فالو کردنم توسط ایشان بود.

بازیگران ایرانی مورد علاقه سرنا نوید‌محمدزاده، بهرام افشاری و حامد بهداد هستند. در بین بازیگران هندی هم کاجول، شاهرخ خان و سلمان خان را خیلی دوست دارد. سرنا گفته است:

از بین بازیگران خانم ایرانی هم ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار را واقعا دوست دارم.

فیلم رقص سرنا امینی

قبل از شروع کارش به عنوان یک بلاگر، از زمان دبیرستان به عنوان عکاس در مجالس عروسی کار می‌کرده است. ایده همه کارهایش را خودش به صورت کامل انجام می‌دهد:

صفر تا صد ایده تا ادیت کلیپ هایم را خودم انجام می دهم، البته همسرم هم کمک می‌کند اما تمام ایده را خودم می‌نویسم و شاخ و برگ بهش می‌دم.

سرنا از فوبیای پرواز و هواپیا می‌گوید:

فوبیای هواپیما دارم، نه اینکه برم تو هواپیما سقوط کنم که البتم اونم هست ولی بیشتر از اینکه هواپیما بیاد تو صورتم یا خونمون بخوره، می‌ترسم! وای!

گفته شده که در فیلم سلام بمبئی‌ 2 ساخته آقای قربان محمد پور با سرینا امینی صحبت‌هایی شده است. اما هنوز نمی‌توان با اطمینان رای قطعی داد.

سرنا امینی

علاوه بر تمام این‌ها، سرنا درباره فوتبال گفته است:

درباره فوتبال نظری ندارم و اهل فوتبال نیستم و طرفدار استقلای و پرسپولیس نیستم و بازیکنانی که می‌شناسم فقط خداداد عزیزی و علی دایی هستند.

سرنا آدمی بشدت احساسی و در عین حال جدی هست و برخلاف چیزی که دیگران تصور می‌کنند. فیلم هندی زیاد میبیند و اهل غم و گریه است.

سرنا امینی

او درباره سبک بازیگری مورد علاقه اش گفت:

برای بازیگری سبکی که خیلی به آن علاقه دارم، بازی جواد عزتی هست، هم در طنز محشره و هم در کار جدی عالی هستند. دوست دارم مردم هم نیز مرا به عنوان یک بازیگر اینطور بشناسند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های این بلاگر موفق ایرانی را مشاهده کنید.

 

اخبار بیشتر:

.

نظر شما کاربران عزیز درباره سرنا امینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (24 نظر)

    این خانم سرندِپیتی فقط یه مسخره است من پشت دستمو داغ کردم کلبپاشو نگاه کنم خیلیامون هم میدونیم چرا بعدم زیبایی درون‌مهمه از بیرون که انگار باسر رفته تو بشگه پنکیک و رژ لب دماغ هم که عملی دندونا هم که نگم براتون همش دستکاری . 🤮🤮🤮

    پاسخ

    باسلام.اینکه میگید زیباست آره درسته.خانما زیبا هستن و تقریبا همه شون وقتی آرایش میکنن و میخندن زیبا تر میشن ولی در شأن یه خانوم نیست بیاد جلوه گری کنه خودنمایی کنه برای خوشایند دیگران،شأن خانما بالاتر از این حرفاس مگه اون خانم تا کی جذاب میمونه که خودشو این جور تعریف بکنه.شما اگه هنرمندی اگه دانشمندی نخبگی داری اگه ریاضی دانی،ورزشکاری اگه میتونی یه کمکی یه افتخاری به کشورت یا بشریت بکنی اون ارزش داره نه اینکه چون خوشگلی چون خانومی بیان ابزار تبلیغت بکنن یا فقط واسه مسخره بازی و ادا اطفال بخوانت

    پاسخ

    سلام ایشون با توجه به اینکه تحصیلات این رشته را ندارد بسیار با هوش وبا استعداد در این زمینه (بازیگری)هست

    پاسخ

    بله درسته چرا وپرت میگذاره ملت هم براش پول خرج میکنن اصغر ربطی به حسادت نداره الان همه به فکر خودشون هستن بیان حسود باشن اونم برای این زنه

    پاسخ

    حالا این کیه شخصیت خاصیه محققه دانشمنده چیه مگر اینگه چند تا کلیپ مسخره میگذاره

    پاسخ

    من بعنوان یک پسر
    از تمام کار های سرنا امینی
    کمال تشکر را دارم

    پاسخ

    من پیجشو دارم خیلی باحاله سرنا امینیه خودمه

    پاسخ

    میدونید سرنا خوشگله بد نیست ولی بخاطر پول درآوردنش داره وقت مارو تلف میکنه. اون عشق و حال میکنه با پولاش ماداریم وقتمون رو واسه ی چند تا کلیپ تلف میکنیم. اگه به خاطر ما نبود الان به اینجا نمیرسید.
    به هر حال زحمت کشید تا بلاگر شد امیدوارم هرجا هست حالش خوب باشه.
    امیدوارم سوءتفاهم نشه و پیام منو بد نگیرید. قصد هیت دادن به سرنا رو نداشتم.

    پاسخ

    سلام
    دوست عزیز
    شما از حسادتت هست که همچین کامنتی می زارید
    خانم امینی داره تولید محتوای طنز میکنه خب چه اشکالی داره که از این کار درآمد داشته باشه!!!
    به هر حال داره زحمت میشکه
    اگه شما می تونی بیا مثل خانم امینی فیلم
    طنز بازی کن😅
    #حسادت_ممنوع

    پاسخ

    سلام دوست عزیز،دیانای عزیز حسادت نمیکنند.اگر توجه کنید خیلی هم درست میگن،سرنا وقت ما رو تلف می‌کنه درسته میگیم چند ثانیه میخندیم با کلیپ های ایشون و سرگرم میشیم، اما با این سرگرمی ها نسبت به درون خودمون بی توجه میشیم نسبت به خدا بی‌توجه میشیم.
    نه تنها سرنا بیشتر کسانی که در اینستاگرام هستند ما رو توی همین دنیا محدود کردن ما رو سرگرم این دنیا کردن….!!!!
    تقصیر اونا نیست، چون اونها خودشون هم بی خبر هستند از حقیقت….

    پاسخ

    واقعا که سردرگمی شستشوی مغزی

    پاسخ

    سرنا بهترینه😍😍

    پاسخ

    سلام من عاشقققققققت هستم سرنا خدایا کاشکی ۱۰ میلیون نفر تو رو نگاه کنند عزیزم

    پاسخ

    سرنا عشق است

    پاسخ

    باهات موافقم آفرین

    پاسخ

    چه قشگل هست سرنا

    پاسخ

    سلام بهترینها را برات آرزو دارم هر روز کارم کار منزل تمام می‌شود کلیپ های خنده دار سرنا جون 😘 دانلود کردم نگاه می کنم غم فراموش میکنم خیلی عالی بازی می‌کنه هوادار شما 🌹🌷😘💋

    پاسخ

    بازیگر وهنرمند خوبی است و تحصیلا ت با لا دارد متا هل است ویک بچه دارد امیدوارم در زنده گی موفق با شد

    پاسخ

    وای چه خوش گل هستی عزیزم فدات شم😘😘

    پاسخ

    هنرمند وبازیگر است وتحصیلا ت با لا داردو متاهل و یک بچه دارد وعکاس است امیدوارم در زندهگی مو فق با شد

    پاسخ