;
coinex

نگاهی به متاورس و شیوه درآمد زایی از آن با پلتفرم معاملاتی هلواکس

نگاهی به متاورس و شیوه درآمد زایی از آن ؛ متاورس را میتوان به نوعی نسل بعدی اینترنت و پیوندی میان جهان فیزیکی و زندگی دیجیتال دانست، در متاورس هر کاربری میتواند با آواتار خود به فعالیت های مختلف بپردازد.

فعالیت هایی مشابه با دنیای واقعی، مانند راه اندازی یک کسب و کار، ساخت و ساز ساختمان، خرید و فروش زمین، اجناس و بسیاری از موارد دیگر. فراگیری متاورس اجتناب ناپذیر بوده و در سبک زندگی بشر تحولی شگرف ایجاد خواهد کرد. برای آشنایی با این دنیای هیجان انگیز و راه های کسب درآمد در آن، صفحات بعد را مطالعه کنید.

کلمه متاورس از دو واژه ی متا (Meta) به معنی فراتر ، و یونیورس (Universe) به معنی جهان تشکیل شده است. در نتیجه، کلمه متاورس  (metaverse)به دنیای مجازی و زندگی دیجیتال جاری در آن اشاره دارد، که در واقع شکلی جدید از جهان فیزیکی است.

نگاهی به متاورس و شیوه درآمد زایی از آن با پلتفرم معاملاتی هلواکس

 فیلم Ready Player One نمونه ای بارز از متاورس

نگاهی به متاورس و شیوه درآمد زایی از آن با پلتفرم معاملاتی هلواکس

اگر فیلم Ready Player One ساخت سال 2018 را به یاد داشته باشید، میتوان به معنای دقیق کلمه، مفهوم متاورس را درک کرد. در این فیلم تمامی بازیگران، با استفاده از یک عینک مخصوص به نام واقعیت افزوده (Added Reality) در دنیای دیجیتال یا همان متاورس زندگی میکنند. ژانر این فیلم در زمان ساخت آن علمی تخیلی بود و داستانش در سال 2045 رخ میداد، اما هم اکنون و تنها پس از گذشت دو سال از تولید فیلم، تا حدود قابل توجهی به واقعیت تبدیل شده است.

متاورس جانشین اینترنت امروزی خواهد شد

در آینده ای نزدیک تمام کارهای اینترنتی در متاورس انجام میشود، به عنوان مثال برای خرید یک کالا با گذاشتن عینک های واقعیت افزوده مستقیما به فروشگاه مورد نظر میروید و محصول را خریداری میکنید. اما برای این کار باید ارزهای متاورس داشته باشید. در واقع، متاورس شبکه ای گسترده از محیط های مجازی است که در آن کاربران با آواتار خود و عینک های واقعیت افزوده (AR) با یکدیگر و اشیا دیجیتال اطراف خود تعامل دارند.

حضور، تعامل پذیری و استاندارد سازی، سه مفهوم کلیدی متاورس

حضور بدین معنا که احساس بودن در فضای مجازی در کنار افراد دیگر برای کاربر واقعی و ملموس باشد.

تعامل پذیری بدین معنا که کاربر در متاورس میتواند دارایی های خود را به صورت یکپارچه به بستر تمامی پلتفرم ها منتقل کند. مثلا کاربر میتواند کالایی را که در یک بازی خریداری کرده، در فیسبوک به دوست خود هدیه دهد.

استاندارد سازی بدین معنا که قابلیت تعامل پذیری میان تمامی پلتفرم ها و سرویس های متاورس را ممکن میسازد.

راه های کسب درآمد در متاورس

از راه های مختلفی میتوان در متاورس درآمد کسب کرد، که چند مورد از آن ها را برای شما شرح میدهیم. اما شما برای نقد کردن این درآمد، به یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال معتبر نیاز دارید، تا با خیال آسوده سرمایه خود را نقد و یا جا به جا کنید.

پیدا کردن یک صرافی با تنوع ارز دیجیتال، به خصوص ارز های متاورس کار سختی شده است! انجام معاملات گاهی آنقدر دشوار و سخت است که پرداخت هزینه گزافی برای کارمزد هم این تلخی را دو چندان می‌کند. باتوجه به اینکه قانون صریح و نوشته شده‌ای در باب بازار کریپتوکارنسی وجود ندارد، نرخ میزان کارمزد هم در بین لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال ما به حد بسیار زیادی متغیر و از باب سلیقه شخصی در نظر گرفته شده است.

اغلب رمز ارزهایی که در صرافی‌ها مبادله می‌شوند چیزی حدود 19 تا 230 ارز دیجیتال مطرح بازار هستند. در این بین اغلب افراد به دنبال این هستند که به سراغ صرافی با بیشترین ارز دیجیتال بروند. اینکه صرافی تنوع زیادی برای خرید داشته باشد، خودش باعث می‌شود تا در زمان بحران و نوسانات شدید، تریدر قدرت بیشتری برای تصمیم‌گیری و در نهایت انتخاب ارز با ارزش‌تر داشته باشد. 

خرید و فروش ملک و یا اجاره آن به صورت مجازی در متاورس

نگاهی به متاورس و شیوه درآمد زایی از آن با پلتفرم معاملاتی هلواکس

در متاورس میتوان زمین خرید، در آن ساخت و ساز کرد، فروشگاه ساخت، و یک کسب و کار راه انداخت. یکی از پلتفرم های پیشرو در این زمینه، بازی سند باکس (Sandbox) است که توکن مخصوص خود ینی SAND را داراست. برای فعالیت اقتصادی و کسب درآمد در سند باکس نیاز به مقداری ارز SAND برای شروع کار، خواهید داشت، که یه راحتی میتوانید این ارز را در صرافی ارز دیجیتال هلواکس معامله کنید.

استفاده از املاک و دارایی های خود در متاورس برای تبلیغات، خرید ارز بازی ها به عنوان سرمایه گذاری در پروتکل های فناوری، روی آوردن به بازی های متاورس، ساخت NFT ها و … از نمونه راه های کسب درآمد در این دنیای هیجان انگیز است.

متاورس بدون شک آینده دنیای دیجیتال، و رمز ارز ها حاکم بلا منازع اقتصاد جهانی خواهند بود، هلو اکس برای تسهیل ورود افراد به متاورس و نقش آفرینی در آینده اقتصاد جهان، پلتفرمی ایمن و کارآمد را در زمینه خرید و فروش بیش از 400 رمز ارز از جمله ارزهای متاورس با قیمت های رقابتی برای کاربران خود فراهم کرده است.

چرا باید با هلواکس ترید کنیم؟

هلواکس در صدر بهترین صرافی های ارز دیجیتال قرار دارد. هلواکس در واقع به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خرید تتر نیز شناخته می‌شود. این صرافی با پشتیبانی از 400 ارز برتر دنیا، از نظر تنوع در میان پلتفرم های معاملاتی رمز ارز ، صدرنشین است.

پشتیبانی 24 ساعته و سرویس چت آنلاین با پیگیری فوری، باعث شده تا تریدرها بتوانند با خیال راحت معاملات خود را انجام دهند. احراز هویت آسان و آنی این صرافی، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌توان به عنوان یک مزیت عمده از آن یاد کرد.

هلواکس سقف واریز و برداشت ندارد و به راحتی به هر میزانی که دوست دارید، می‌توانید واریز و برداشت انجام دهید. همچنین تسویه حساب این صرافی در لحظه انجام می‌شود و برخلاف سایر رقبا زمان زیادی قرار نیست که پول شما بلوکه شود.

کارمزد پایین این صرافی (0.2 درصد) نسبت به سایر صرافی های داخلی باعث شده تا هر تریدری ترجیح بدهد برای معاملات خود از هلواکس استفاده کند. همچنین کمپین آفرهای این سایت تا 50 درصد تخفیف در کارمزد معاملات را ارائه میکند که شگفت انگیز است. برخی دیگر از سایر مزایای هلواکس عبارتند از:

  • دریافت 100 میلیون بیبی دوج با اولین معامله
  • ارائه پیشنهاد خرید و فروش و زمانبدی در معاملات
  • دارای سیستم درآمدزایی و ریفرال
  • اولین صرافی ایرانی که دارای قابلیت حد سود و ضرر ( سفارش گذاری )
  • پایین بودن نرخ رمز ارزها نسبت به سایر صرافی‌ها

با صرافی ارز دیجیتال هلواکس می‌توانید بهترین معاملات خود را در بازار کریپتو داشته باشید. امیدواریم مثل یک گلادیاتور شجاع در نبرد پر از ریسک بازار، با انتخاب یک صرافی و جایگاه درست، امنیت سرمایه‌تان را تضمین کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر