;
coinex

کلیپ جدید سریال Moon Knight را تماشا کنید

سریال Moon knight یکی از جدیدترین سریال های در حال ساخت دنیای مارول است. در ادامه کلیپ جدید سریال Moon Knight را تماشا کنید.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Moon knight ساخته جرمی استیلر با نقش آفرینی اسکار آیزاک بر پایه داستان های کامیک ساخته شده است. کلیپ جدیدی از این سریال بی‌نظیر منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

کلیپ جدید سریال Moon Knight را تماشا کنید

سریال مون‌نایت با بازی اسکار آیزاک یکی از بهترین سریال های 2022 است. در این سریال، اسکار آیزاک نقش اصلی سریال را ایفا می‌کند، او یکی از تفنگداران سابق نیروی دریایی آمریکا بوده که دچار بیماری اختلال هویتی و چند شخصیتی شده است. خدایی مصری به نام خونشو به او قدرت‌های فراطبیعی داده است.

استدیو مارول به تازگی کلیپی از این سریال منتشر کرده که او در حال فرار از یک چهره ترسناک و عجیب و غریب است که در داخل یک راهروی منتهی به یک آسانسور او را دنبال می‌کند. این چهره ترسناک همان خونشو خدای مصری است که مدام مارک‌اسپکتور/ مون نایت را اذیت می‌کند. در کامیک نیز به همین مورد نیز اشاره شده است.

کلیپ جدید سریال Moon Knight
پوستر سریال مون‌نایت

در کلیپ چهره وحشت زده مارک اسپکتور را می‌بینید که در یک آسانسور تاریک گرفتار شده است. همه این اتفاقات در حال رخ می‌دهد که مارک اسپکتور گیج و مبهوت از اتفاقات رخ داده و نمی‌تواند بفهمد چرا این اتفاقات برای وی رخ می‌دهد. او همچنان گرفتار اختلال هویتی که هر روز عمیق و عمیق تر شده و وی را دچار عذاب کرده است.

اسکار آیزاک اولین بار است که نقش ابرقهرمانی را بازی می‌کند با این حال، نمی‌توان گفت که او با این نقش ها ناآشنا است او قبلا در مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) نقشی منفی را داشته است. اسکار ایزاک سابقه درخشانی دارد، او در فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) و تل‌ماسه (Duneه سابقه تقش آفرینی دارد.

با این حال در آینده اسکار آیزاک در نقش اسنیک سالید در فیلم متال گیر سالید (Metal Gear Solid) بازی می‌کند. این فیلم با هدایت «جردن وگت رابرز» است و براساس مجموعه بازی های Metal Gear solid ساخته شده است.

پخش سریال «مون نایت» از تاریخ 30 مارس 2022 ( 10 فروردین 1401) از سرویس آنلاین دیزنی پلاس به نمایش درخواهدآمد. 

در ادامه کلیپ جدید سریال Moon Knight را مشاهده خواهید کرد:

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه فیلمهای ترسناک و فیلم ها و سریال های علمی تخیلی و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان و هر آنچه که در ژانر ترسناک و علمی تخیلی در دنیای سینما باید بدانید آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران عزیز تکراتو کلیپ جدید سریال Moon Knight چیست؟ آیا این سریال را قابل دیدن توصیف می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر