;
coinex

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو جی 5 جی (2022) منتشر شد

افشاگر معروف،‌ OnLeaks تصاویری از رندرهای موتورولا موتو جی 5 را منتشر کرده و برخی از مشخصات کلیدی گوشی را فاش کرده است. در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

آبان ماه گذشته بود که تصویری از رندر گوشی موتورولا با اسم کد «Austin» منتشر شد. در این رندر، طراحی پانچ نمایشگر در قسمت بالایی و وسط نمایشگر دیده می‌شد. در پنل پشنی نیز سه لنز دوربین قرار گرفته بود و برند دوربین 50 مگاپیکسلی در کنار ماژول دوربین قرار داشت.

اخیرا رندرهایی از همان گوشی با اسم کد «Austin» منتشر شده و این دستگاه را از زاویه‌های مختلف با جزییات نمایش می‌دهد.

رندرهای موتورولا موتو جی 5 جی (2022)

OnLeaks مشهور با همکاری Prepp.in، تصاویر رندرهای گوشی «Austin» را منتشر کرده و اعلام کرده است که این گوشی، با اسم رسمی موتورولا موتو جی 5 جی راه‌اندازی می‌شود.

این منبع آگاه همچنین اعلام کرد گوشی Moto G 5G با شماره مدل XT2213 مشخص شده و نمایشگر آن در ابعاد 6.6 اینچی ساخته شده است. این گوشی هوشمند از سیستم روی تراشه اسنپدراگون 780G بهره می‌برد و اندروید 11 به‌صورت پیش‌فرض روی آن اجرا می‌شود.

مجهز شدن این گوشی به اندروید 11 چندان خوشایند نیست؛ مخصوصا در شرایطی که نزدیک به یک سال از راه‌اندازی اندروید 12 می‌گذرد و نسخه‌های آزمایشی اندروید 13 هم در حال انتشار هستند.

همانطور که در رندرهای موتورولا موتو جی 5 جی مشاهده می‌کنید،‌ دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست گوشی قرار دارند. اسکنر اثر انگشت در این گوشی، روی دکمه پاور تعبیه شده است. در لبه پایینی گوشی هم پورت USB-C، اسپیکر، میکروفون و جک هدفون 3.5 میلی‌متری قابل مشاهده هستند.

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو جی 5 جی (2022) منتشر شد

گفته می‌شود گوشی Moto G 5G از رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی بهره می‌برد. این گوشی قابلیت پشتیبانی از افزایش حافظه تا 512 گیگابایت را دارد. صخامت موتو جی 5 جی، 9.3 میلی‌متر است که البته با احتساب برجستگی دوربین، ضخامت آن به 10.7 میلی‌متر می‌رسد. این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی، در کنار لنز 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود لنز 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی هم احتمالا از نوع ماکرو یا تشخیص عمق خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این موارد، تنها بر اساس شایعات هستند و هیچ منبع رسمی، این اخبار را تایید نکرده است.

انتظار می‌رود گوشی موتو جی 5 جی در رنگ خاکستری و سیلور و با قیمت اولیه 300 دلاری راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای موتورولا موتو جی 5 جی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خیلی هم عالی و بسیار هم عالی

    پاسخ

    سلام گوشی خوبیه ، فقط باتریش حس می کنم خوب نیست و در ثانی اندروید اش ۱۰

    پاسخ