;
coinex

تاریخ راه‌اندازی و عرضه شیائومی 12 لایت 5G در بازارهای آسیا و اروپا نزدیک است

کمپانی محبوب شیائومی اخیرا نسخه‌ جهانی گوشی‌های پرچمدار شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو را راه‌اندازی کرده است. اما هنوز یک گوشی دیگر از این خانواده باقی مانده؛ شیائومی 12 لایت 5 جی.

خبرگزاری Xiaomiui گزارش کرده‌ است که گوشی شیائومی 12 لایت احتمالا در آینده‌ای نزدیک، کار خود را در بازارهای اروپا و آسیا آغاز می‌کند.

در این گزارش نوشته شده که آزمایش‌های اولیه Xiaomi 12 Lite 5G در اروپا و آسیا انجام شده است. نسخه نرم‌افزاری V13.0.7.SLIMIXM و V13.0.0.24.SLIEUXM نیز مربوط به همین گوشی هوشمند است که از راه‌اندازی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

آنچه از مشخصات شیائومی 12 لایت 5 جی می‌دانیم

قبل از این گزارش شده بود که یک گوشی شیائومی با شماره مدل 2203129G در پلتفرم IMEI دیده شده و احتمالا با اسم شیائومی 12 لایت 5 جی رونمایی می‌شود. این گوشی با شماره مدل L9 نیز دسته‌بندی می‌شود و اسم کد آن taoyao است.

تاریخ راه‌اندازی و عرضه شیائومی 12 لایت 5G در بازارهای آسیا و اروپا نزدیک است

براساس شایعات و گزارش‌های قبلی باید گفت شیائومی 12 لایت از لحاظ بسیاری از مشخصات، شبیه به گوشی Xiaomi CIVI و Xiaomi 12 است که تنها در بازار چین راه‌اندازی می‌شوند. این گوشی به نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد. رزولوشن این نمایشگر +FULL HD است و از رفرش ریت 120 هرتزی بهره می‌برد.

نمایشگر شیائومی 12 لایت 5 جی همچنین به اسکنر اثر انگشت مجهز شده و از نوع Always-On است. گفته می‌شود که قدرت پردازش این گوشی را یک تراشه اسنپدراگون 778G تامین می‌کند.

تاریخ راه‌اندازی و عرضه شیائومی 12 لایت 5G در بازارهای آسیا و اروپا نزدیک است

پنل پشتی این گوشی نیز به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL GW3 مجهز خواهد شد. احتمالا یک لنز اولترا واید و یک سنسور ماکرو هم برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

از دیگر مشخصات شیائومی 12 لایت باید به اندروید 12 و رابط MIUI 13 اشاره کرد که به صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شوند. این گوشی به‌عنوان نسخه‌ای جدید از شیائومی 11 لایت راه‌اندازی می‌شود.

در حال حاضر،‌ جزییات بیشتری از مشخصات این گوشی فاش نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ راه‌اندازی و عرضه شیائومی 12 لایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر