;
coinex

اندروید 13 افکت‌های پس زمینه و این قابلیت‌های جذاب را دارد [تصاویر را از دست ندهید]

اندروید 13 افکت‌های پس زمینه و قابلیت‌های جذابی دارد. بعد از منتشر شدن نسخه دوم اندروید 13، حال گوگل نسخه‌ بتای این اندروید را با قابلیت‌های جذابی از جمله افکت‌های پس‌زمینه ، روش جدید برای اطلاع‌رسانی درباره مصرف بیش از حد باتری، تسکبار تازه و ویژگی مولتی‌ ویندوز را نیز ارائه کرده است. با جزئیات بیش‌تر این خبر با تکراتو همراه باشید.

همان‌طور که در مقاله‌های قبلی به آن اشاره کردیم، پس از عرضه نسخه دوم اندروید 13 که تنها مخصوص توسعه‌دهندگان بود، هم‌اکنون بعد از گذشت مدت کوتاهی نسخه‌های متعدد بتا با امکانات بیش‌تر و همچنین مناسب عموم ارائه شد.

اندروید 13 افکت‌های پس زمینه و این قابلیت‌های جذاب را دارد

مدیا کنترل باز طراحی شده از جمله ویژگی‌های نسخه بتا اندروید 13 است که ویجت آن بزرگتر شده است و عنوان آهنگ و توضیحات مربوط به آن در کنار گزینه‌های دیگر مثل گزینه‌ی اتصال به دستگاه‌های جدید به صورت مستقیم، به صورت کامل در این منو جای می‌گیرد. می‌توانید گزینه آن را که در همان محل قبلی، یعنی بین تنظیمات سریع و نوتیفیکیشن‌ها پیدا کنید. همچنین برای منوی انتخاب خروجی مدیا طراحی جدیدی در نظر گرفته شده است که با سیستم عامل اندروید 13 هماهنگی بیش‌تری دارد و متناسب آن است.

از دیگر ویژگی‌های بارز نسخه بتا اندروید 13 می‌توان به افکت‌های جدید مختص تصاویر پس‌زمینه که با نام سینماتیک والپیپر شناخته شده است، اشاره کرد. این افکت‌ها روی تصاویر انتخابی شما قرار می‌گیرند و جلوه زیبا‌تری به پس زمینه گوشی می‌دهند. البته که این افکت‌ها هنوز مشخص نشده و نامعلوم است. این افکت‌ها به محض آپدیت کردن اندروید 13، در گوشی شما فعال می‌شوند اما می‌توان این ویژگی جذاب را در نسخه‌های سفارشی دیگر اندروید مثل One UI سامسونگ و MIUI شیائومی نیز یافت کرد.

تسک منیجر با مراقبت از سیستم و همچنین جمع آوری اطلاعات درباره فرایندها و برنامه های فعال و نیز بررسی وضعیت کلی، برای سرویس‌های پیش‌زمینه، در میان ویژگی‌های دیگر اندروید 13 از مهم‌ترین ویژگی‌ها محسوب می‌شود. این ویژگی اپ‌های فعال را نشان می‌دهد و قادر به متوقف ساختتن مستقیم هر برنامه‌ای که بیش از 20 ساعت فعال بوده، نیز است البته این کار پس از اطلاع‌رسانی به کاربر در صورت تایید او انجام می‌گیرد. در جدول زیر می‌توانید تفاوت میان FSG با سوایپ برنامه‌ها از لیست دسترسی اخیر و توقف اجباری را مشاهده نمایید.

اگر بخواهیم به طور خلاصه به ویژگی‌های نسخه دوم اندروید 13 اشاره کنیم، می‌توان به نیاز به مجوز کاربر برای فرستادن نوتیفیکیشن را نام برد. در هر حال این نسخه با هر ویژگی که دارد، تنها می‌تواند برای توسعه‌دهندگان مناسب باشد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر