;
coinex

معرفی بازی NFT سایبرپیگز (CyberPigs) ؛ جهش‌یافته‌های پسر ایلان ماسک [+15 اتریوم جایزه]

بازی NFT سایبرپیگز (CyberPigs) و کالکشن NFT آن داستان منحصر به فردی و جذابی دارد. کالکشنی که در آینده به یک بازی P2E تبدیل خواهد شد.

سایبرپیگ خود را نسل جدید NFT ها می‌داند؛ NFTهایی با قابلیت ارتقا (Upgradable). فروش این کالکشن به زودی آغاز خواهد شد. تعداد 10 هزار عدد از آواتارهای خوک جهش یافته در این کالکشن موجود است. اما روایت این بازی و ماجرای 15 اتریوم جایزه چیست؟ در این نوشتار به این بازی بیشتر می‌پردازیم.

تصور کنید الان سال 2177 است. هوش مصنوعی بیش از هر روزی قدرتمند است و انسان‌ها تصمیم گرفته‌اند با استفاده از آن اقدام به دستکاری ژنتیکی کنند. پسر ایلان ماسک قدرتمندترین تکنولوژی دستکاری ژنیتیکی را توسعه می‌دهد. اما همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود … 

معرفی بازی NFT سایبرپیگز (CyberPigs)

جهش‌یافته‌های پسر ایلان ماسک [+تا 15 اتریوم جایزه]

پسر ایلان ماسک تصمیم می‌گیرد تا تکنولوژی دستکاری ژنتیکی خود را روی خوک‌ها آزمایش کند. اما این یک اشتباه بزرگ خواهد بود. خوک‌ها بیش از اندازه قدرتمند و باهوش می‌‌شوند. برای 100ها سال بوده است که انسان هوش مصنوعی را در کنترل خود داشته، اما دستکاری ژنتیکی همه معادلات را بر هم زد. حالا در سال 2177 بیشتر از 10 هزار خوک جهش‌یافته وجود دارد که هم از انسان باهوش‌تر شده‌اند و هم قوی‌ترند.

آنها کنترل زمین را به دست گرفته‌اند و انسان‌ها رفته رفته به سمت مریخ کوچ می‌کنند. اما در اداممه قرار است چه اتفاقی بیافتد؟ کسی نمی‌داند. اما به نظر می‌رسد خوک‌های جهش‌یافته آماده جنگ با انسان‌اند. نتیجه این نبرد را اما کسی نمی‌تواند پیش بینی کند.

آنچه خواندید داستان جذاب کالکشن و بازی NFT سایبرپیگز بود. 

کالکشن NFT سایبرپیگز

سایبرپیگز (CyberPigs) مجموعه‌ای از 10 هزار آواتار و کارکتر خوک جهش یافته است که زمانی تنها یک آزمایش علمی بودند که التبه به خطا رفت. آنها حالا کنترل زمین را به دست گرفته‌اند و حتی تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و ویرایش ژنتیکی انسان‌ها را نیز مورد استفاده خود قرار می‌دهند. همه این آواتارها بر روی بستر بلاکچین اتریوم (ETH) توسعه یافته‌اند.

در مقالات زیر با بازی های متاورسی زیر آشنا شوید:

هر سایبرپیگ منحصر به فرد است. این‌ها توسط هنرمندان و با دست طراحی شده‌اند. هر علاقه‌مند به کریپتویی مانند کالکشن میمون های کسل (که این روزها توکن ایپ (APE) را نیز عرضه کرده) این کالکشن زیبا را تحسین می‌کند.

معرفی بازی NFT سایبرپیگز (CyberPigs) ؛ جهش‌یافته‌های پسر ایلان ماسک [+15 اتریوم جایزه]

ویژگی‌های پروژه سایبرپیگ

اندکی دیگر در مورد جایزه 15 اتریومی صحبت خواهیم کرد. اما پیش از آن نگاهی به ویژگی‌های این پروژه بیاندازیم. اطلاعات بیشتر در مورد نقشه راه و سازندگان بازی را از اینجا در سایت سایبرپیگز مشاهده کنید.

  • کیفیت بالا و جزئیات در طراحی: هر سایبرپیگ سلاح، کلاه، کفش، سر، سپر و عناصر دیگری دارد که با همه سایبرپیگ‌های دیگر متفاوت است. کیفیت و رزولوشن بالای طراحی آنها بسیار تحسین برانگیز است.
  • یک NFT قابل ارتقا: سایبرپیگ‌ها قابلیت زاد و ولد (Breeding) دارند. به این معنی که هر دو NFT (نر و ماده) می‌توانند یک NFT سوم (زاده) را تولید کند. NFT جدید ویژگی های هر دو والد خود را داراست. یعنی اگر دو NFT خیلی کمیاب را با هم ترکیب کنید، فرزندشان نیز کمیاب خواهد بود.
  • پلتفرم بازی NFT سایبرپیگ: این خوک‌های جهش یافته صرفا برای نگه‌داری در کیف پول نیستند. آنها قدرت‌های مختلفی دارند و می‌توانند با یکدیگر مبارزه کنند. در بازی این پلتفرم سایبرپیگ‌ها با یکدیگر مبارزه می‌کنند و برنده جایزه نسیبش می‌شود. البته هنوز تا عرضه بازی زمان‌ زیادی باقی مانده است. هر برد در بازی به قدرت NFT شما می‌افزاید و همانطور که گفتیم قابل ارتقاست.

معرفی بازی NFT سایبرپیگز (CyberPigs) ؛ جهش‌یافته‌های پسر ایلان ماسک [+15 اتریوم جایزه]

  • کامیونیتی توکن: یک توکن درون کامیونیتی و به صورت نیتیو عرضه می‌شود که بخشی از استخر آن مخصوص نگه دارندگان NFT‌ها خواهد بود.
  • قابلیت استیک: سایبرپیگ‌ها توکن هستند و مانند سایر توکن‌ها می توان آنها را به درون استخر استیک کرد. هرچه NFT کمیاب‌تر باشد، درآمد نیز بیشتر می‌شود.
  • مارکت‌پلیس مواد: مواد مختلفی که برای ساخت سایبرپیگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان در بازار بازی مورد خرید و فروش قرار داد.

تریلر رسمی CyberPigs

پیش از آنکه در مورد جایزه 15 اتریومی توضیح دهیم شاید بد نباشد به تریلر رسمی این پروژه نگاهی بیاندازیم:

15 اتریوم جایزه انجمن دیسکورد سایبرپیگ ها

در انجمن دیسکورد این کالکشن همه علاقه‌مندان حضور دارند. مسابقه‌هایی در سرور برگزار می‌شود و توضیحات‌ و آخرین اخبار در مورد زمان عرضه کالکشن، نحوه خرید آن، کسب درآمد و تاریخ شروع بازی اصلی در سرور دیسکورد توضیح داده شده است. یکی از مسابقاتی که در حال حاضر جریان دارد تا سقف 15 اتریوم جایزه پرداخت می‌کند. اگر به این پروژه علاقه پیدا کردید، اپلیکیشن دیسکورد را می‌توانید از سایت رسمی آن (این لینک) متناسب با سیستم عامل دستگاه‌تان دانلود و نصب کنید.

پس از نصب دیسکورد از طریق لینک زیر به سرور CyberPigs وارد و در آن عضو شوید:

لینک سرور بازی Cyberpigs در دیسکورد

مقالات بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر