;
coinex

قابلیت پاسخ به استوری با ویس به اینستاگرام می‌آید

طبق اخبار به دست رسیده قابلیت پاسخ به استوری با ویس به اینستاگرام اضافه می‌شود. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

درست چند وقت پیش بود که اینستاگرام از قابلیت جدید‌اش رو‌نمایی کرد حال گویا قرار است این اپلیکیشن پرطرفدار از قابلیت‌های بهتری برخورد باشد.در ادامه با ما همراه باشید.

قابلیت پاسخ به استوری با ویس به اینستاگرام

الساندرو پالوزی توسعه دهنده‌ای است که در زمینه مهندسی معکوس اپلیکیشن‌ها و کشف قابلیت‌های جدید شهرت دارد، وی از قابلیت جدید اینستاگرام رو نمایی کرده است. در این قابلیت می‌توانید برای ارسال پاسخ به استوری با پیام صوتی استفاده کنید.

اینستاگرام هنوز به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر در این مورد واکنشی نشان نداده است. با این حال، نباید فراموش کنیم همه قابلیت‌هایی که زیر دست توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرند، به‌صورت عمومی عرضه نمی‌شوند.

همچنین باید گفت این شبکه اجتماعی درباره افزودن قابلیت لایک به استوری‌ها گفته بود علت این کار کاهش تعداد پیام‌های دریافتی در صندوق ورودی کاربران بوده است. ولی اضافه شدن قابلیتی برای پاسخ صوتی به استوری‌ها مخالف این فلسفه خواهد بود و صرفا نیاز به تایپ برای پاسخ دادن را برطرف می‌کند.

قابلیت پاسخ به استوری با ویس به اینستاگرام

لازم به ذکر است اینستاگرام چند روز پیش چگونگی چینش فید محتوایی خود را تغییر داده و دو حالت متفاوت را به بازار عرضه کرده است تا کاربران کنترل بیشتری روی محتواهای پیش روی خود داشته باشند.

حالت Following جدیدترین پست‌های افراد را با همان ترتیب انتشار به نمایش می‌گذارد، ولی حالت Favorites اجازه می‌دهد 50 حساب کاربری را انتخاب کنید تا پست‌های آن‌ها بالاتر از بقیه به نمایش درآید.

اینستاگرام همچنین اواخر اسفند بالاخره ابزاری را در آمریکا فعال کرد که به والدین اجازه می‌دهد روی فعالیت فرزندان خود کنترل داشته باشند. تاثیرات شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص پلتفرم اینستاگرام بر روی نوجوانان و جوانان در سال‌های اخیر سروصدای زیادی به پا کرده و قانون‌گذاران هم خواستار اقدامات متناسب برای کنترل زیان‌های آن بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر