;
coinex

دانلود قسمت دوم شب های مافیا 4 [ترافیک نیم بها]

شب‌های مافیا یکی از محبوب‌ترین مسابقه‌های این روز‌هاست. برای دانلود قسمت دوم شب های مافیا 4 با تکراتو همراه باشید.

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

این مجموعه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب از ۲۹ اسفندماه به اکران درآمده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در ادامه برای دانلود قسمت دوم شب های مافیا 4 با ما همراه باشید.

دانلود قسمت دوم شب های مافیا 4

همانطور که می‌دانید در فصل جدید ۱۲ چهره نام‌آشنا حضور دارند. این افراد شامل علیرضا خمسه، علی اوجی، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، سیامک صفری، رامین راستاد، علی‌رضا اوسیوند، کاوه سماک‌باشی، وحید آقاپور، معین ضد(زندی) و سیدبشیر حسینی هستند.

در برنامه شب های مافیا محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد.

در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می‌شود. برای اطلاع از جزئیات شب‌ های مافیا به جستار روز و ساعت پخش شب های مافیای 4 مراجعه نمایید.

دانلود قسمت 2 شب های مافیا

دانلود قسمت دوم شب های مافیا 4

در ادامه قسمت 2 شب های مافیا 4 را قرار داده‌ایم:

دانلود قسمت 2 شب های مافیا با کیفیت 480p : لینک

دانلود قسمت دوم شب های مافیا  با کیفیت 720p : لینک

دانلود قسمت 2 شب های مافیا  با کیفیت 1080p : لینک

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شب های مافیا 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر