;
coinex

ارسال فایل در واتساپ تا حجم 2 گیگابایت به زودی ممکن می‌شود

ارسال فایل در واتساپ تا حجم 2 گیگابایت به زودی ممکن می‌شود. ارسال فایل در واتساپ ویژگی جدیدی است که این پلتفرم آن را به لیست ویژگی‌های خود اضافه کرده است.  با تکراتو همراه باشید.

این آپدیت که اکنون به صورت آزمایشی آغاز شده، به کاربران این امکان را می‌دهد که فایل‌های رسانه‌ای خود را تا حجم 2 گیگابایت، به اشتراک بگذارند.

همان‌طور که می‌دانید، پس از انتشار واکنش های پیام به تعداد محدودی از آزمایش کننده های بتا، اکنون امکان ارسال فایل در واتساپ تا حجم 2 گیگابایت، ویژگی کاربردی دیگری است که به زودی ارائه خواهد شد. تا قبل از این آپدیت جدید، امکان اشتراک‌گذاری برای فایل‌های بزرگ‌تر از 100 مگابایت وجود نداشت، حال، با این ویژگی ارائه شده، محدودیت در مورد ارسال فایل‌ها از بین خواهد رفت. در واقع واتساپ سعی دارد با افزودن امکانات و ویژگی‌های جدید برنامه خود را روز‌به‌روز بیشتر ارتقا دهد.

ارسال فایل در واتساپ تا حجم 2 گیگابایت

اشتراک‌گذاری فایل‌ها با حجم بیش‌تر از 2 گیگابایت در واتساپ قدم بزرگی است. نکته‌ای که در اینجا حائز اهمیت بوده، این است که، WhatsApp این امکان جدید خود را از چند روز پیش به صورت آزمایشی آغاز کرده است اما فقط برخی از افراد می‌توانند فایل‌های رسانه‌ای را تا حجم 2 گیگابایت به اشتراک بگذارند و محدود به تعداد معینی از کاربران است. در واقع هنوز این ویژگی برای همه فعال نشده است.

ارسال فایل در واتساپ

شایان به ذکر است که این قضیه مبهم است که آیا واتساپ قصد دارد این ویژگی را برای همگان عرضه نماید یا خیر. در حال حاضر این امکان تنها آزمایشی بوده و احتمال دارد تغییرات اعمال شده حذف شده و به حالت اولیه خود با همان محدودیت‌ها برای ارسال فایل بازگردانده شود. تنها با گذر زمان تمام این ابهامات رفع خواهد شد. توجه داشته باشید که اسکرین‌شات‌های انتشار شده از این عملکرد جدید فقط مربوط به افراد معین، آن هم تنها در کشور آرژانتین، است.

به هر حال، برای مطمئن شدن از همیشگی شدن ارسال فایل در واتساپ تا حجم 2 گیگابایت و همچنین امکان دسترسی به آن در کشور‌های دیگر، باید صبر کنید و روزانه نیز اخبار مربوط به این پلتفرم را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قابلیت جدید ارسال فایل در واتساپ تا حجم 2 گیگابایت چیست؟ در کامنت‌ها بنویسید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر