;
coinex

آنر X7 با سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

پس از راه‌اندازی و عرضه گوشی‌های Honor X8 و Honor X9 در عربستان سعودی و مالزی، حالا نوبت به آنر X7 رسیده که کار خود را در بازارهای جهانی آغاز کند. این گوشی رسما رونمایی شده و به‌زودی در بازار گوشی‌های میان‌رده 2022 رقابت می‌کند.

در این مطلب به بررسی کامل ویژگی‌های Honor X7 از جمله دوربین 48 مگاپیکسلی، صفحه نمایش +HD، تراشه سری 6 کوالکام و پشتیبانی از فست شارژ می‌پردازیم. پس تا پایان این نوشتار همراه تکراتو باشید.

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی آنر X7

اگر بخواهیم در ابتدا از طراحی این گوشی صحبت کنیم باید بگوییم که آنر X7، دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نسبت تصویر 20:9 و همچنین سوراخ پانچ در مرکز نمایشگر بوده که جایگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی است. ماژول دوربین طراحی شده در پنل پشتی این گوشی آنر، محل قرارگیری 4 لنز دوربین است که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و در نهایت دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود.

آنر X7

از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 680 اشاره کرد. قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD برای Honor X7 می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ چراکه این گوشی تنها در یک نسخه با رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

با وجود گذشت مدت زمان زیادی از معرفی اندروید 12، اما همچنان این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Magic UI 4.2 راه‌اندازی می‌شود. درواقع این موضوع نقطه ضعف آنر X7 محسوب می‌شود.

این گوشی میان رده در بخش باتری نیز قدرتمند ظاهر شده و انرژی باتری حجیم 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی تامین می‌شود. در آخر، پشتیبانی از سنسور اثرانگشت، قابلیت تشخیص چهره، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث 5.1، درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا از دیگر ویژگی های این دستگاه هستند.

از قرار معلوم این دستگاه هوشمند در رنگ‌های آبی، نقره‌ای تیتانیوم و طلایی عرضه خواهد شد. اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی میان‌رده Honor X7 در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات آنر ایکس 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر