;
coinex

دولت اوکراین کالکشن NFT موزه جنگ را عرضه کرد، اما با چه قیمتی؟

دولت اوکراین مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض با عنوان NFT موزه جنگ را برای کمک مالی به ارتش و غیر نظامیان راه‌اندازی کرده است

طبق اعلام وب‌سایت موزه که توسط دولت راه‌اندازی شده است، تمام درآمدهای فروش مستقیماً به کیف‌پول‌های رسمی وزارت تحول دیجیتال اوکراین برای حمایت از ارتش و غیرنظامیان خواهد رفت.

دولت اوکراین مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام «تاریخ متا: موزه جنگ» راه اندازی کرده است تا برای مبارزه با روسیه کمک مالی کند.

NFT موزه جنگ 2 تا 3 میلیون دلار فروش خواهد داشت

میخائیلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین و وزیر تحول دیجیتال این کشور، روز جمعه در توییتی از راه اندازی مجموعه NFT خبر داد.

 

وب سایت این موزه توضیح می دهد که ماموریت پروژه NFT موزه جنگ حفظ خاطره وقایع واقعی آن زمان و انتشار اطلاعات واقعی در بین جامعه دیجیتال در جهان و جمع آوری کمک های مالی برای حمایت از اوکراین است.

وب‌سایت مجموعه NFT جزئیات بیشتری را ارائه می‌کند که این مجموعه «گاه‌شماری از وقایع تاریخ مدرن اوکراین است که مانند نوشته‌ای بر سنگ ماندگار است، NFT‌ها حقایقی هستند که با بازتاب دهنده شخصی همراه دارند.

Fair.xyz وب سایت مجموعه را برای دولت اوکراین ساخت و اولین فروش را برای چهارشنبه آینده برنامه ریزی کرده است. انتظار می رود فروش بین 2 تا 3 میلیون دلار داشته باشد. فوربس گزارش داد که این مجموعه دارای 5000 تا 7000 NFT با قیمت حدود 450 دلار خواهد بود و افزود که آنها از طریق بلاک چین اتریوم فروخته خواهند شد.

اخبار مرتبط:

حساب رسمی توییتر برای مجموعه NFT توضیح داد که خط زمانی جنگ ما شامل هر رویداد مهم جنگ است… همه NFT ها به ترتیب زمانی فروخته خواهند شد. محتوای آن‌ها تا زمانی که NFT فروخته نشود، پنهان می‌‌ماند. همچنین می افزاید:

خرید شما از Meta History: Museum of War یک معامله 100٪ خوب و مطمئن است زیرا ما از یک قرارداد هوشمند استفاده می کنیم که مستقیماً برای حمایت از اوکراین پول به کیف پول وزارت تحول دیجیتال ارسال می کند.

NFT موزه جنگ

فدوروف اولین بار برنامه دولت اوکراین برای راه اندازی NFT ها برای حمایت از نیروهای مسلح اوکراین را در 3 مارس پس از لغو برنامه ایردراپ توسط دولت اعلام کرد.

در 14 مارس، دولت اوکراین یک وب سایت رسمی برای جمع آوری کمک های مالی در ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد. رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی متعاقبا قانون دارایی های مجازی را برای تنظیم بازار کریپتو در اوکراین امضا کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر