;
coinex

کدام خودروهای جدید در بازار ایران اضافه شده‌اند؟

خودروهای جدید در بازار ایران که در سال 1400 توسط شرکت‌های خودروسازی، عرضه شدند کدامند؟ هرکدام از این محصولات جدید با چه قیمتی در بازار خرید‌و‌فروش می‌شدند؟ قصد داریم در این نوشتار به این سوالات پاسخ دهیم پس با تکراتو همراه باشید.

خودروسازان در سال 1400 تعدادی خودروی جدید را جایگزین خودرو‌های از رده خارج شده کردند و پس از تولید انبوه، آنها را در بازار ایران عرضه کردند. ایران خودرو، سایپا و دیگر شرکت‌های خودروسازی، مثل کرمان موتور و بهمن موتور از جمله شرکت‌هایی بودند که خودروهای جدیدی را وارد بازار کردند. اما چه خودروهایی و با چه قیمتی به بازار عرضه شدند؟

خودروهای جدید در بازار ایران در سال 1400

ابتدا از شرکت خودرو‌سازی ایران خودرو آغاز می‌کنیم. این شرکت، در سال 1400 خودروی تارا را در دو مدل دنده‌ای و همچنین اتوماتیک به بازار عرضه کرد. این خودرو برای مدل دنده‌ای، 400 میلیون تومان و برای مدل اتوماتیک آن، 511 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. گفته می‌شود که این قیمت برای مدل اتوماتیک آن به 540 میلیون تومان هم رسیده است.

کدام خودروهای جدید در بازار ایران اضافه شده‌اند؟

ایران خودرو به غیر از تارا،محصول دیگری را با نام دنا پلاس توربو با جعبه دنده 6 سرعته روانه بازار کرد که قیمت آن در حال حاضر به 472 میلیون تومان هم می‌رسد.

پس از شرکت ایران خودرو، نوبت به شرکت خودرو‌سازی سایپا می‌رسد. این شرکت، خودروی جدید خود را با نام شاهین جی در بازار به فروش می‌رساند. هم‌اکنون قیمت این خودروی سایپا، 340 میلیون تومان است.

از دیگر خودروهای جدید در بازار ایران در سال 1400، می‌توان به محصول جدید شرکت بهمن موتور که فیدلیتی نام دارد، اشاره کرد. این خودرو اختلاف قیمت بیش‌تری نسبت به سایر خودرو‌های جدید عرضه شده در سال 1400 دارد. بهمن موتور نیز برای مدل‌های مختلف خودرو فیدلیتی قیمت‌های مختلفی را در نظر گرفته است. مدل پنج نفره این خودرو، یک میلیارد و 35 میلیون تومان و مدل هفت نفره آن نیز یک میلیارد و 70 میلیون تومان است. افزایش قیمت برای این دو مدل پنج نفره و هفت نفره به ترتیب به یک میلیارد و 75 میلیون و یک میلیارد و 125 میلیون تومان نیز رسیده بود.

خودرویی به نام کی 7، محصول عرضه شده به بازار توسط شرکت کرمان موتور نیز، در سال 1400 با قیمت یک میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش رسید. حداکثر قیمت برای این خودرو در سال گذشته یک میلیارد و 370 میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خودروهای جدید در بازار ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر