;
coinex

قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام رونمایی شد؛ از نظرسنجی تا پاپ آپ دایرکت

می‌خواهیم امروز هفت ویژگی جدید دایرکت اینستاگرام را معرفی کنیم. اینستاگرام قصد دارد با سرمایه‌گذاری بیشتر در پیام‌رسانی، ارتباطی بی‌نقص و سرگرم‌کننده را برای کاربران خود فراهم سازد.

باید بگوییم که اینستاگرام همواره به دنبال راهی برای پیشرفت بیشتر در چت کردن از طریق دایرکت اینستاگرام، پاسخ‌دهی و اشتراک‌گذاری بوده و همچنان سعی بر توسعه و ارتقای پلتفرم خود دارد.

در ادامه به 7 قابلیت دایرکت اینستاگرام که پس از آپدیت جدید می‌توانید آن را مشاهده کنید، می‌پردازیم. پس با تکراتو همراه باشید.

قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام

نخستین ویژگی این آپدیت، قابلیت پاسخ‌دهی در هنگام مرور فید است. درواقع شما هنگامی که در حال مرور فید صفحه خود هستید و در همان حال نیز پیامی دریافت می‌کنید، می‌توانید بدون رفتن به دایرکت و از دست دادن مکان خود در همان لحظه، پاسخ دهید. این ویژگی جدید، چت را در حین استفاده از برنامه بسیار آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند.دایرکت اینستاگرام

دومین ویژگی نیز ارسال سریع برای دوستان است. شما قادر هستید که محتوای جالب را به اشتراک بگذارید. برای این کار لازم است که دکمه اشتراک‌گذاری را نگه داشته و بدون دردسر و اتلاف وقت، محتوای مورد‌علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدن وضعیت آنلاین بودن یک فرد، سومین ویژگی‌ دایرکت اینستاگرام است. در بالای صندوق ورودی خود، می‌توانید ببینید چه کسی در آن لحظه آنلاین است تا چت کند. این ویژگی به شما کمک می‌کند فرصت‌های بسیار خوبی برای ارتباط با دوستان پیدا کنید.
ویژگی جذاب بعدی، به عنوان همان ویژگی چهارم، ادغام این پلتفرم با Apple Music ،Amazon Music و Spotify است. در واقع شما می‌توانید یک پیش نمایش 30 ثانیه‌ای از آهنگ موردعلاقه خود را از طریق صفحه چت، با دوستانتان به اشتراک بگذارید. دایرکت اینستاگرام

ویژگی پنجم قابلیت فرستادن پیام بی‌صدا است. شما می توانید بدون اطلاع دوستان در اواخر شب یا زمانی که مشغول هستند با افزودن تنها عبارت «@silent» در پیام، از ارسال اعلان ناخواسته در آن زمان، برای دوستان خود جلوگیری کنید.
تغییر تم جدید چت به نام lo-fi برای مکالمات شخصی و نیز ساختن نظرسنجی برای دنبال‌کنندگان، برای ایجاد یک چت گروهی، از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید است. گفتنیست که ایده این قابلیت درواقع از چت گروهی مسنجر الگوبرداری شده است.

در نهایت باید بگوییم که تمام این ویژگی‌ها در کشور‌های منتخب در دسترس هستند. ارائه آن نیز در بهبود نحوه ارتباط بی‌نقص و سرگرم‌کننده و اشتراک‌گذاری، کمک شایانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر