;
coinex

میم کوین Will Smith Inu عرضه شد ؛ پس‌لرزه‌های یک سیلی

میم کوین Will Smith Inu عرضه شد. پس‌لرزه‌های سیلی ویل اسمیت به کریس راک همچنان ادامه دارد و در نهایت باعث شد میم کوینی از ویل اسمت عرضه شود.

پس از اتفاقی که در مراسم اسکار بین ویل اسمیت (Will Smith) و کریس راک (Chris Rock) رخ داد، یک میم کوین جدید به نام Will Smith Inu (WSI) در صرافی UniSwap و چند صرافی غیرمتمرکز دیگر ظاهر شده است.

به غیر از این توکن، یک NFT به نام Will Smith Slap DAO در پلتفرم OpenSea نیز سرفصل خبرها شد. فروش بزرگی برای این NFT وجود داشت و نزدیک به 730 عدد NFT به قیمت 7 تا 300 دلار فروخته شد.

میم کوین Will Smith Inu با حجم 1.9 میلیون دلاری معامله می‌شود

در حال حاضر، WSI با قیمت 0.000000456 دلار و حجم بیش از 1.9 میلیون دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، این توکن حدود 529.6 درصد رشد داشته است.

میم کوین Will Smith Inu

ویل اسمیت در مراسم اهدای جوایز اسکار که روز دوشنبه در تئاتر دالبی لس آنجلس برگزار شد، به کریس راک، کمدین هالیوود سیلی زد. کریس، همسر اسمیت، جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) را به خاطر سر تراشیده‌اش مسخره کرده بود.

با این حال، ویل اسمیت پس از مراسم اسکار از کریس راک عذرخواهی کرد. او گفت: «کریس، من می خواهم علناً از تو عذرخواهی کنم. من در حال خودم نبودم و اشتباه کردم.» او همچنین اضافه کرد که شوخی بخشی از کار یک کمدین است، اما شوخی در مورد وضعیت پزشکی جادا غیرقابل تحمل بود و به همین دلیل او نسبت به آن واکنشی احساسی نشان داد.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر، ویدئوی سیلی او در فضای مجازی وایرال شده است. این سیلی برای بسیاری تعجب آور بود زیرا ویل اسمیت به طور کلی فردی مهربان و آرام است. اگرچه کریس بعد از آن سیلی مبهوت به نظر می‌رسید، اما به تماشاگران گفت که این بزرگ‌ترین شب در تاریخ تلویزیون بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره میم کوین Will Smith Inu چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: coinquora

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر