;
coinex

رندر‌ های جدید وان پلاس 10R جزئیات طراحی‌‌اش را فاش کردند

رندر‌ های جدید وان پلاس 10R که اخیرا توسط وب‌سایت‌ها و افشاگران منتشر شده‌اند، تمام جزئیات مرتبط به طراحی وان پلاس 10R را فاش کردند.

در پی انتشار اخبار و شایعات این گوشی، حالا رندر های جدید وان پلاس 10R که بازگو کننده تمام جزئیات طراحی این گوشی است، در هفته‌ی گذشته انتشار یافت.

رندر های جدید وان پلاس 10R

مشخصات افشا شده OnePlus 10R که توسط فردی به نام Yogesh Brar اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که این گوشی درواقع همان نسخه ری‌برند شده Realme GT Neo3 بوده. این به این معنا است که این گوشی با GT Neo3 وجه اشتراک‌های زیادی خواهد داشت با این تفاوت که تنها در طراحی این گوشی تغییرات جزئی‌ای نسبت به نسخه اصلی اعمال شده است.

رندر‌ های جدید وان پلاس 10R نشان‌دهنده نداشتن رنگ‌بندی پر زرق و برق نسبت به ریلمی نئو جی تی است. یکی از تغییرات ایجاد شده در وان پلاس 10R نسبت به نسخه ریلمی جی‌تی 3، تغییر جایگاه چراغ فلش LED از سمت راست ماژول دوربین در کنار لنز اصلی، به قسمت پایین لنز دوربین اصلی است. در حقیقت این از جمله تغییراتی است که بالاتر به آن اشاره کردیم.

با توجه به گزارش اخیر وب‌سایت GizmoChina که بر اساس رندر‌ های جدید وان پلاس 10R بیان شده است، این دستگاه وان پلاس همانند realme GT Neo3 از دکمه فیزیکی هشدار برخوردار است. به نظر می‌رسد که این گوشی با صفحه نمایش 6.67 اینچی سامسونگ E4 AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از +HDR10 به بازار ارائه شود.

صفحه‌نمایش وان پلاس 10R برای اولین بار در مقایسه با گوشی‌های این برند، دارای سوراخ پانچ دوربین سلفی در مرکز است که از یک سنسور سامسونگ ISOCELL S5K3P9SP برای گرفتن عکسهای سلفی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8100 همراه با 8 و 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 عرضه خواهد شد.

مشخصات دوربین این گوشی که از رندر‌ های جدید وان پلاس 10R نمایان است، نشان می‌دهد که وان پلاس 10R دارای دوربین سه‌گانه تعبیه شده در پنل پشتی است. ماژول این دوربین، شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX 766 است که در بالای دو دوربین دیگر قرار گرفته و همچنین یک لنز دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، با سنسور سونی IMX 355 و در نهایت یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو هم روی ماژول قرار دارند.

از دیگر ویژگی‌های OnePlus 10R می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت پایین صفحه نمایش، بلندگوهای دوگانه و پشتیبانی از صدای Hi-Res اشاره کرد. این دستگاه همچنین از سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری OxygenOS 12 پشتیبانی می‌کند. گفتنیست که منبع تغذیه برای دو نسخه این گوشی متفاوت است و با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی و باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ 80 واتی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای جدید وان پلاس 10R چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر