;
coinex

هواوی میت ایکس 3 تاییدیه 3C را دریافت کرد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

ماه گذشته یک گوشی هواوی با شماره مدل PAL-AL000 تاییدیه TENAA را دریافت کرد. گفته می‌شود که این گوشی در چین با اسم رسمی هواوی میت ایکس 3 (Huawei Mate X3) کار خود را آغاز می‌کند.

جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که این گوشی هواوی با قابلیت اتصال 4G LTE، اخیرا تاییدیه 3C را نیز دریافت کرده است. اسکرین شات 3C نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا به تکنولوژی شارژ 66 وات مجهز می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه همراه با آداپتور شارژر عرضه می‌شود یا خیر. در لیست 3C هم همانند لیست TENAA مشخص شده که این گوشی با شماره مدل PAL-AL00 از اتصال شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند. دریافت این تاییدیه‌ها از دو پلتفرم نشان می‌دهد که هواوی میت ایکس 3 به‌زودی در چین رونمایی می‌شود.

مشخصات هواوی میت ایکس 3

تاکنون جزییات زیادی از مشخصات هواوی میت ایکس 3 فاش نشده است. اما با استناد بر فهرست تنا می‌توان گفت که این گوشی به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود و رابط کاربری HarmonyOS 2.0.1 را اجرا می‌کند.

هواوی میت ایکس 3 تاییدیه 3C را دریافت کرد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

برخی شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی از تراشه کایرین 9000 با قابلیت 4 جی برخوردار می‌شود که سال گذشته در گوشی هواوی میت ایکس 2 قرار گرفته بود. پیش‌بینی می‌شود که Huawei Mate X3 به رفرش ریت بالا، پنل OLED و لولای بهتر مجهز شود. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از مشخصات این گوشی در دست نیست.

اما درباره مشخصات هواوی میت ایکس 2 که در واقع نسل قبلی ایکس 3 محسوب می‌شود، باید گفت که از نمایشگر 6.4 اینچی OLED با رزولوشن 2700×1160 پیکسل بهره می‌برد. این گوشی همچنین به پنل نمایشگر 8 اینچی تاشو با رزولوشن 2480×2280 پیکسل نیز مجهز است.

قدرت پردازش این گوشی را یک تراشه کایرین 9000 به همراه رم 6 / 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی تامین می‌کند. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی گوشی قرار دارد. روی ماژول دوربین در پنل پشتی هم یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی،‌ دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپ قرار دارد.

این گوشی از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با شارژ سریع 55 واتی شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هواوی میت ایکس 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر