;
coinex

تیزر رسمی جدیدی از فیلم دکتر استرنج 2022 منتشر شد

براساس اعلام مارول تیزر رسمی جدیدی از فیلم دکتر استرنج 2022  با بازی بندیکت کامبربچ منتشر شد. برای دیدن تریلر با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر رسمی فیلم دکتراسترنج 2 : دکتر استرنج در چند جهان جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) منتشر شد. این فیلم ساخته سم‌ ریمی با تهیه کنندگی کوین فایگی است. فیلم دکتر استرنج قرار است در 6 مه 2022 (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. توزیع کننده اصلی این فیلم والت دیزنی و موسیقی فیلم نیز توسط دنی آلفمن ساخته شده است. 

تیزر رسمی جدیدی از فیلم دکتر استرنج 2022

دکتر استرنج با مشکلات بزرگی ناشی از بازشدن جهان چندگانه روبرو شده که در تلاش برای حل مشکل آن است و این داستان در ادامه فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست (Spider Man : No way Home) ساخته شده است. طی اتفاقاتی که در قسمت قبل رخ داد و حافظه کسانی که پیتر پارکر را می‌شناختند پاک شد و دوستان و آشنایان وی دیگر او را نمی‌شناسند.

دکتر استرنج نیز پیتر پارکر را به یاد نمی‌آورد اما بعد از باز شدن دروازه‌های جهان موازی به این دنیا اثرات و پیامدهای پیچیده و خطرناکی را بر جای گذاشته است. دکتر استرنج در این قسمت در تلاش است تعادل بین جهان ها را برقرار کند تا از ورود بیگانگان و موجودات جهان موازی به این دنیا جلوگیری کند.

فهرست بازیگران فیلم دکتر استرنج 2 : 

  • بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استیون استرنج / جادوگر اعظم: جراح  مغز و اعصابی که پس یک سانحه رانندگی و آسیب در اندام های حیاتی ‌اش  به ناچار راهی به کامارتاج برای بهبود خود می‌یابد.
  • الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ: انتقام جویی که می‌تواند جادو را مهار کند و هیپنوتیزم و دورجنبی کند.
  • ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر: همسر و معشوقه دکتر استرنج
  • چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو: استاد هنر های عرفانی و یکی از همکاران دکتر استرنج
  • بندیکت وانگ در نقش وانگ
  • خوچیتل گومز در نقش آمریکا چاوز

براساس انتظاراتی که می‌توان داشت، این فیلم احتمالا یکی از بهترین فیلم های 2022 و پرطرفدارترین خواهد بود.

در ادامه شاهد تیزر رسمی جدیدی از فیلم دکتر استرنج 2022 خواهیم بود:

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تیزر رسمی جدیدی از فیلم دکتر استرنج 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر