;
coinex

امکان پیام دادن بدون نیاز به ذخیره مخاطب به واتساپ بتا اضافه شد

واتساپ به‌روزرسانی جدیدی را از طریق برنامه بتا Google Play منتشر کرد و نسخه برنامه‌اش را به 2.22.8.11 ارتقا داد. در آپدیت جدید واتساپ بتا با گزینه‌های جدید برای شماره تلفن در صفحه چت روبرو خواهیم شد.

در به روزرسانی جدید واتساپ، گزینه‌های بیشتری در هنگام انتخاب شماره تلفن در حباب‌های چت نمایش داده خواهد شد، به این ترتیب بدون نیاز به ذخیره مخاطب می‌توانیم به او پیام بدهیم. با این خبر همراه ما باشید تا آپدیت جدید واتساپ بتا را بررسی کنیم.

 آپدیت جدید واتساپ بتا

واتساپ پس از انتشار قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌های رسانه‌ای تا 2 گیگابایت در برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در آرژانتین و ایجاد ابزارهای جدید برای یادداشت‌های صوتی، هم اکنون ویژگی جدید دیگری را نیز منتشر می‌کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد هنگام انتخاب شماره تلفن در حباب‌های چت از برخی میانبرهای جذاب استفاده کنید.

آپدیت جدید واتساپ بتا

در به‌روزرسانی‌های قبلی، وقتی با یک شماره تلفن در صفحه چت روبرو می‌شدید، واتساپ شما را مستقیماً به برنامه شماره‌گیر پیش‌فرضتان می‌برد. اما در ورژن جدید، با گزینه‌های جدید و کاربردی دیگری هم روبرو خواهید شد.

همانطور که در اسکرین‌شات بالا مشاهده می‌کنید، هنگامی که روی یک شماره تلفن در حباب چت کلیک می‌کنیم، یک منوی جدید ظاهر می‌شود. در این حالت، واتساپ ابتدا بررسی می‌کند که آیا شماره تلفن مورد نظر در واتساپ وجود دارد یا خیر، به عبارتی مخاطب مورد نظرمان، حساب واتساپ دارد یا خیر.

موقعی که شماره تلفن مورد نظر ما در واتساپ وجود داشته باشد، می‌توانیم بلافاصله یک چت جدید با مخاطب‌ آغاز کنیم. با کمک این ویژگی جدید بدون ذخیره شماره مخاطب در گوشی، می‌توان با او چت کرد.

همچنین گزینه‌ی دیگری برای تماس سریع (با کمک برنامه شماره‌گیر پیش فرض) و امکان افزودن شماره به دفترچه مخاطب وجود دارد. اگر شماره مخاطب مورد نظر در واتساپ وجود نداشت، فقط دو گزینه آخر (افزودن به دفترچه مخاطبین و تماس) نمایش داده می‌شود.

واتساپ بتا برای اندروید 2.22.8.11 به‌عنوان به‌روزرسانی سازگار، علامت‌گذاری شده است. احتمالا برخی از کاربران ویژگی جدید این برنامه را در برخی به‌روزرسانی‌های قبلی نیز دریافت کرده‌اند.

اگر آپدیت جدید واتساپ بتا را نصب کرده‌اید ولی با ویژگی جدید روبرو نشدید، باید بگوییم از آن جایی که این ویژگی برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا ارائه شده است، برای همه در دسترس نیست ولی به زودی برای کاربران بیشتری فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت جدید واتس اپ بتا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع : wabetainfo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر