;
coinex

مشخصات باتری پوکو M4 پرو مشخص شد

مشخصات باتری پوکو M4 پرو و عمر آن را می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین پیشرفت این گوشی نام برد. این باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی به همراه یک شارژر سریع 33 واتی ارائه می‌شود.

پوکو M4 پرو با آن‌که مانند گوشی‌های نسل قبل خود، مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعت است، اما در زمینه ذخیره عمر باتری توانسته است پیشرفت محسوسی را برای خود ثبت کند.

مشخصات باتری پوکو M4 پرو

نکته‌‌ی حائز اهمیت درباره عمر باتری پوکو M4 پرو این است که با وجود اندازه 12 نانومتری تراشه این گوشی نسبت به نسخه قبلی پوکو M4 Pro که به تراشه‌ی 7 نانومتری مجهز است، عمر باتری بیش‌تری داشته و عملکرد بهتری را نسبت به گوشی‌های دیگر، ارائه می‌دهد. این موضوع درواقع مورد شگفتی کاربران قرار گرفته است.

عمر باتری پوکو M4 پرو

طول عمر این باتری به مدت 126 ساعت، توانسته است که امتیاز این گوشی را هم‌رده گوشی ردمی Note 11 شیائومی قرار دهد. این دستگاه از لحاظ امتیاز کلی، از نسخه قبلی خود و همچنین مدل 5G این گوشی که تراشه مشابهی با این دستگاه دارد، عملکرد بهتری دارد. اما به علت موجود نبودن تست مدل 4G نسل قبل پوکو M4 پرو نمی‌توان این دو را با هم مقایسه کرد.

اگر بخواهیم کمی بیش‌تر به جزئیات عمر باتری پوکو ام 4 بپردازیم می‌توانیم با پرداختن به مدت زمان لازم برای تخلیه باتری در عملکر‌دهای مختلف، موضوع را شفاف‌تر بیان کنیم. برای مثال حدود 20 ساعت برای پخش ویدیو و همچنین 38.5 ساعت برای مکالمه و در نهایت 15.5 ساعت برای وبگردی لازم است تا انرژی باتری پوکو M4 کاملا به صفر برسد. البته گفتنیست که این گوشی از لحاظ مدت زمان لازم برای وبگردی از بسیاری از رقبای خود عقب‌تر است، اما در زمینه مکالمه، از رقبا پیشی می‌گیرد.

شارژر 33 وات این گوشی نیز قادر به شارژ کامل باتری 5000 میلی‌آمپری، در مدت 1 ساعت و 10 دقیقه است. همچنین در 30 دقیقه اول باتری تا 51٪ شارژ می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی دوربین شیائومی 12 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    والا من که دارم راضیم… نسبت به قیمتش از بقیه سره…

    پاسخ