;
coinex

اپلیکیشن BeReal ؛ رقیب اینستاگرام به سرعت محبوب‌ می‌شود [+لینک دانلود]

اپلیکیشن BeReal ، که به سرعت مورد استقبال مردم قرار گرفته است، با رویکردی متفاوت؛ و همچنین اشتراک‌گذاری زندگی واقعی بدون فیلتر و لایک رقیب اینستاگرام شده است.

این اپلیکیشن که با ارائه ویژگی‌های خاص و همچنین با ساز و کار متفاوت از اینستاگرام مورد محبوبیت مردم مخصوصا دانشجویان غربی شده است، شبکه اجتماعی جدید BeReal است که درواقع بر روی زندگی واقعی کاربران خود تمرکز دارد. پلتفرم «واقعی باش» همان‌طور که از اسمش مشخص است، سعی بر نمایش چیزی را دارد که واقعا در پیرامون زندگی مخاطبان در جریان است این دقیقا برخلاف قاعده‌ای است که مردم در اپلیکیشن اینستاگرام انجام می‌دهند. در توضیحات این اپلیکیشن نیز آمده است: «BeReal زندگی است، خود زندگی و زندگی فیلتر ندارد.»

تفاوت اپلیکیشن BeReal با سایر پلتفرم‌ها

در اپلیکیشن اینستاگرام، همه ما سعی در نمایش بهترین خودمان و گلچینی از وقایع خوب زندگیمان را داریم، اما این اپلیکیشن نوپا، امکان اشتراک‌گذاری هر عکسی را به راحتی به کاربران خود نمی‌دهد. درواقع به این‌گونه عمل می‌کند که در طول روز نوتیفیکیشن‌هایی ارسال کرده و از آنان می‌خواهد که در هر شرایطی که هستند، ظرف دو دیقه عکسی از خود تهیه و آن را منتشر کنند. همین موضوع دلیل اصلی محبوبیت اپلیکیشن BeReal در میان مردم شده است.

اپلیکیشن BeReal

اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر از عملکرد BeReal صحبت کنیم باید بگوییم که همان‌طور که کمی قبل به آن اشاره کردیم این پلتفرم در زمان نامشخص در طول شبانه روز نوتیفیکیشنی ارسال می‌کند و به کاربران فرصت می‌دهد طی دو دقیقه تصویر خودشان را به اشتراک بگذارند. در غیر این صورت اپلیکیشن BeReal روی پست علامت‌گذاری می‌کند تا بقیه بدانند که فرد احتمالا زمان بیشتری را صرف انتخاب سوژه و انتشار آن کرده است.

شرکت پشت BeReal در پاریس قرار دارد و توسط «کِوین پیرو» و «الکسیس بریات» تاسیس شده است. این شرکت سرمایه خود را از چند کمپانی آمریکایی از جمله «اندرسن هوروویتز»، «اکسل پارتنرز» و «دی‌اس‌تی گلوبال» جذب کرده است. اولین جذب سرمایه این شرکت به مبلغ 36.6 میلیون دلار در ماه ژوئن 2021 (خرداد 1400) انجام شد.

دانلود اپلیکیشن BeReal

دانلود اپلیکیشن BeReal برای اندروید از گوگل پلی

دانلود پلتفرم BeReal برای iOS از طریق اپستور

ظاهرا ایده ساخت این شبکه اجتماعی برای اولین‌ بار به دلیل خسته شدن از تماشای زندگی غیرواقعی اینفلوئنسرها به ذهن الکسیس بریات رسیده است. این اپلیکیشن در سال 2020 منتشر شد و اولین بار در فرانسه به محبوبیت رسید. حال BeReal از چند ماه پیش به دانشگاه‌های آمریکا راه پیدا کرد و مورد استقبال گسترده دانشجویان غربی شد. اطلاعات شرکت «سنسور تاور» نشان‌دهنده این است که این برنامه در بازه زمانی ژانویه 2021 (دی 1399) تا فوریه 2022 (بهمن 1400) نزدیک 4 میلیون بار روی اپ استور و گوگل پلی دانلود شده و حدود 30 درصد از دانلودها مربوط به فوریه 2022 بوده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    Good

    پاسخ

    کد تایید شماره رو نمی فرسته متاسفانه

    پاسخ

    شمایی که تبلیغ میکنی از این برنامه
    این کد دستت رسی رو اول کار ارسال نمیکنه چه برسه به کار دیگه

    پاسخ

    دقیقا مشکل همینه
    اصلا کد ارسال نمیکنه فعلا . ایا کسی راه حلی ، چیزی نداره واسش؟

    پاسخ

    سلام تونستی کد رو دریافت کنی ؟

    پاسخ

    میشه توش تولید محتوا کرد

    پاسخ