;
coinex

امکان فروش بلیت سینما از سینماتیکت حذف خواهد شد ؛ پس لرزه‌های لورفتن برندگان جشنواره فیلم فجر

در پی انتشار و لو رفتن اسامی برندگان فیلم فجر، امکان فروش بلیت سینما از سینماتیکت سلب خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر،‌ در ادامه با تکراتو همراه باشید.

در طی برگزاری جشنواره فیلم فجر و تنها چند ساعت قبل از اعلام برندگان سیمرغ، اسامی برندگان جشنواره فیلم فجر در سایت سینماتیکت قرار داده شد و به این ترتیب اسامی برندگان لو رفت. رخ دادن این اتفاق در چهلمین جشنواره فیلم فجر و درست پیش از اختتامیه، واکنش‌های منفی بسیاری در پی داشت. دو هفته بعد از این اتفاق سینماتیکت بیانیه‌ای ارائه داد و علت این اتفاق را توضیح داد.

سلب حق فروش بلیت سینما از سینماتیکت در پی لو رفتنن اسامی برندگان جشنواره فیلم فجر

رییس سازمان سینمایی:

«سینماتیکت به زودی امکان بلیت فروشی برای سینماها را نخواهد داشت»

«محمد خزاعی» در گفتگو با صدا و سیما با اشاره به عدم همکاری سینماتیکت درباره موضوع لو رفتن برندگان جشنواره چهلم فیلم فجر که توسط این سایت انجام شده بود، اعلام کرد از این سامانه به دادگاه فرهنگ و هنر رسانه شکایت به عمل آمده و به زودی ارائه خدماتی چون فروش بلیت سینما برای این سایت غیرممکن خواهد شد.

 

 

بیانیه سینماتیکت

بیانیه سینماتیکت درباره لو رفتن اسامی برندگان فیلم فجر

پیش‌تر سینماتیکت درباره لو رفتن اسامی برندگان جشنواره فیلم فجر بیانیه‌ای منتشر کرده بود و ضمن عذرخواهی تاکید کرده بود که این اطلاعات از طریق برخی خبرنگاران به دست این وبسایت رسیده است. سینما تیکت در این بیانیه مسئولیت این اتفاق را پذیرفته و دلیل این اتفاق را اشتباه انسانی متصدی می‌داند. در ادامه بخش‌هایی از بیانیه سینماتیکت را می‌خوانید.

بیانیه سینماتیکت:

«ساعت 19:15 روز 22 بهمن، درست در روز برگزاری اختتامیه چهلمین جشنواره فجر، به علت یک اشتباه اپراتوری-انسانی لیست برندگان روی سایت «سینماتیکت» به مدت 15 دقیقه منتشر و سپس از دسترس خارج شد.»

در ادامه این بیانیه سینماتیک علت این اتفاق را توضیح می‌دهد: «قطعا اتفاق بسیار خسارت‌آوری بود؛ اول برای جشنواره و سپس برای سایت سینماتیکت که همیشه مورد حمایت مردم عزیزمان بوده است.»

«سینماتیکت کاملا مسئولیت این اشتباه و سهل‌انگاری غیرعمدی و اپراتوری-انسانی را می‌پذیرد. هرچند که از ساعت 16 در توییتر بخش مهمی از این اطلاعات منتشر شده بود -که البته از خطا و مسئولیت ما چیزی کم نمی‌کند.»

در حال حاضر،‌ جزییات بیشتری در دست نیست و باید دید که شکایت رئیس سازمان سینمایی از سینما تیکت به کجا می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سلب امکان فروش بلیت سینما از سینماتیکت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر