;
coinex

مایکروسافت اج 100 با قابلیت های جدید عرضه شد

مایکروسافت اج 100 منتشر شد. صدمین آپدیت مرورگر مایکروسافت اج، ویژگی‌هایی از جمله مدیریت فایل‌های PDF و همچنین ویژگی‌های امنیتی توسعه‌یافته را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پس از آپدیت نسخه 100 مرورگر گوگل کروم، حال نسخه جدید مایکروسافت Edge با ویژگی‌های کاربردی از جمله مدیریت PDF جدید و امنیت ارتقا یافته، منتشر شده و قابل دسترس است.

ویژگی‌های مایکروسافت اج 100

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های مایکروسافت اج 100 که در آپدیت جدید منتشر شده، یکپارچگی حافظه است. این ویژگی باعث می‌شود اطلاعاتی که از قبل بر روی هارد دیسک به صورت پراکنده در فضاهای خالی ذخیره‌سازی شده‌اند و موجب کاهش سرعت دستیابی به پرونده‌ها در رایانه می‌شوند، مرتب‌سازی شده و باعث بهبود عملکرد و افزایش سرعت می‌شود. مایکروسافت اج 100

این ویژگی کاربردی علاوه بر یکپارچه‌سازی اطلاعات، از قسمت سخت‌افزار یارانه نیز محافظت می‌کند. گفتنیست که این پیشرفت امنیتی تنها برای دستگاه‌هایی که از ویندوز 8 و نسخه‌های بالاتر آن بهره می‌برند، قابل نصب و اجرا خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی این آپدیت، وصله یا همان پچ امنیتی مایکروسافت اج 100 است که در ظاهر شاید بی‌اهمیت به نظر برسد، اما به منظور ایجاد تغییرات برای رفع آسیب پذیری‌های امنیتی و باگ‌های مختلف نرم‌افزار، بهبود نحوه استفاده یا کارایی و افزودن ویژگی‌های جدید به نرم‌افزار اضافه شده و صفر تا صد امنیت را تضمین می‌کند.

مدیریت فایل‌های PDF هم می‌تواند از یک PDF خوان کم‌حجم استفاده کند تا کاربران بتوانند به سادگی پیش‌نمایشی از فایل PDF مورد نظر خود را تماشا کنند. این می‌تواند به شما در مدیریت بهتر فایل‌های PDF دانلود شده کمک کند.

نسخه دقیق این به‌روزرسانی جدید مایکروسافت، 100.0.1185.29 است. اگر تاکنون موفق به دریافت این نسخه نشده‌اید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات این مرورگر، به صورت دستی به بخش نصب به‌روزرسانی بروید و جدیدترین نسخه مایکروسافت اج را دانلود و نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت‌های جدید مایکروسافت اج 100 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر