;
coinex

آپدیت OneUI 4.1 برای گلکسی A52s و A71 و یک گوشی پرچمدار سامسونگ منتشر شد

آپدیت OneUI 4.1 برای گوشی‌های Galaxy A52s 5G ،Galaxy A71 5G و S20 FE به منظور رفع باگ‌های ایجاد شده توسط نسخه قبلی، عرضه شد.

با توجه به گزارشات منتشر شده از هفته‌ی گذشته توسط کاربران، به نظر می‌رسد که رابط کاربری OneUI 4.0 و اندروید 12 منتشر شده برای گوشی‌های سامسونگ نتوانستند آن‌طور که باید عملکرد خوبی داشته باشند و با بازخورد منفی کاربران مواجه شدند.

طبق این گزارشات در پی نصب این آپدیت، مشکلاتی اعم از کند شدن و تخلیه سریع باتری برای گوشی‌های سامسونگ از جمله گلکسی A52s 5G به وجود آمده است. حال انتظار می‌رود که با منتشر شدن آپدیت OneUI 4.1 سامسونگ، این مشکلات به وجود آمده برطرف شوند.

انتشار آپدیت OneUI 4.1

سامسونگ آپدیت رابط کاربری One UI 4.1 را برای گوشی‌های Galaxy A52s 5G ،Galaxy A71 5G و S20 FE عرضه کرده است. اما گفتنیست که فقط گوشی‌های A52s و S20 FE دارای آپدیت OneUI 4.0 و مشکلات نام‌برده بودند. گوشی گلکسی A71 5G مستقیما به آپدیت OneUI 4.1 ارتقاء پیدا خواهد کرد.آپدیت OneUI 4.1

این آپدیت جدید عرضه شده، نسبت به نسخه قبلی ویژگی‌های برجسته‌تری دارد. همچنین این به‌روز‌رسانی، پچ امنیتی مارس 2022 (اسفند 1400) به منظور امنیت بیش‌تر و رفع باگ‌های سیستم عامل را نیز ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های کاربردی این آپدیت می‌توان به قابلیت افزودن رم مجازی بین 2 تا 8 گیگابایت که با نام رم پلاس (RAM Plus) عرضه می‌شود و همچنین Smart Calendar پیشرفته‌تر اشاره کرد.

این به‌روز‌رسانی در حال حاضر در اروپا و کره‌جنوبی در دسترس کاربران قرار گرفته و به زودی شاهد عرضه گسترده‌تر آن خواهیم بود. اگر تا به الان موفق به دریافت آپدیت OneUI 4.1 سامسونگ نشده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات به‌روزرسانی نرم‌افزار ابتدا از وجود این آپدیت بر روی دستگاه خود اطمینان حاصل کنید و سپس آن را نصب کنید. همچنین می‌توانید با فلش کردن فایل آپدیت، با دانلود از سرور‌های سامسونگ، این به‌روز‌رسانی را بر روی گوشی هوشمند خود دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت OneUI 4.1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    منکه اس ۲۰ پلاس فایوجی دارم هنوز نیومده چجوری واسه میانرده ها داره میاد پسسس☹️☹️

    پاسخ

    باعرض سلام وخسته نباشید
    دوستان برای A32بارم 8 هم اندروید۱۲خودش ابدیت میشه یاچطور۱۲کنم لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ

    میگم برای من گوشیم ا۵۲ عادیه وان یو ای چهار و یک دهم الان اومد ولی برای ا۷۱ گوشیه خواهرمه نیومده🤔 ولی شما گفتین اومده برای ا۷۱

    پاسخ

    چون a51 پرفروش تر هست زود تر براش آپدیت عرضه شده

    پاسخ

    چهار و یک دهم چیه؟ شماره ورژن رو مثل ریاضی نمیخونن. انگلیسی میخونن فور پوینت وان. فارسی میخون چهار و یک. نه چهار و یک دهم

    پاسخ