;
coinex

هدیه رمضان 1401 همراه اول [مکالمه رایگان]

هدیه رمضان 1401 همراه اول به مشترکانش، امکان مکالمه رایگان و شرکت در قرعه کشی 30 جایزه 10 میلیون تومانی اعلام شده است. در ادامه با تکراتو باشید.

هر ساله همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان مزایایی را برای مشترکانش در نظر می‌گیرد که در قالب هدیه رمضان همراه اول ارائه می‌شود. امسال نیز هدیه ماه رمضان 1401 همراه اول اعلام شده است که شامل مکالمه رایگان و جوایز ده میلیون تومانی می‌شود.

هدیه رمضان 1401 همراه اول: امکان مکالمه رایگان با پنج شماره همراه اولی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول برای ماه مبارک رمضان طرح ویژه‌ای را در نظر گرفته که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول را شامل می‌شود. همراه اولی‌ها امسال نیز می‌توانند با فعالسازی طرح ویژه ماه مبارک رمضان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، به استقبال این ماه پرفضیلت بروند.

هدیه رمضان 1401 همراه اول

مشترکان برای بهره‌مندی از طرح بسته مکالمه همراه اول ماه رمضان 1401 باید با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 43 مربع » طرح را فعال کنند. همچنین تنها با پرداخت 4900 تومان، فرصت مکالمه نامحدود در این بازه زمانی را با 5 شماره همراه اولی خواهند داشت.

شرایط ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مکالمه نامحدود با پنج شماره همراه اولی در هدیه رمضان همراه اول

محدودیتی در شیوه ثبت 5 شماره وجود ندارد. به نحوی که مشترکان می‌توانند هر 5 شماره را از لحظه ورود به طرح رمضان همراه اول، ثبت کنند یا اینکه به مرور زمان شماره‌های دلخواه خود را وارد کنند. مشترکان همراه اول توجه کنند که پس از وارد کردن 5 شماره امکان تغییر شماره وجود ندارد.

در صورتی که هر کدام از 5 شماره سیم کارت مقصد با مواردی نظیر «تخلیه»، «قطع دو طرفه»، «تعلیق» یا «غیر فعال» مواجه باشد، امکان اضافه کردن به لیست وجود نخواهد داشت و پیام «نرمال نبودن خط» مورد نظر برای مشترکان ارسال می‌شود تا بتوانند آن را با شماره دیگری جایگزین کنند.

30 جایزه ده میلیون تومانی در طرح هدیه رمضان 1401 همراه اول

در طرح ویژه ماه مبارک رمضان همراه اول، 30 جایزه 10 میلیون تومانی مختص مشترکان مشارکت کننده است. نتایج جوایز بعد از پایان ماه مبارک قرعه کشی خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا طرح بسته اینترنت رایگان همراه اول رمضان 1401 نیز در نظر گرفته شده یا خیر؛ برای جزییات بیشتر باید منتظر اخبار جدیدتر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بسته مکالمه همراه اول ماه رمضان 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: mci

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی زحمت کشیدند

    پاسخ